Ford Mustang Mach 1 je tu, da navduši!

22. maja 2021

Na dirkališča osredotočeni Ford Mustang Mach 1 uvaja izboljšani pogonski sklop in dodatke za večjo aerodinamiko. Mustang je z razlogom najbolje prodajani športni avto na svetu, a Mach 1 ga bo ponesel še na višjo raven in v srca navdušencev nad športnimi avtomobili.

Sporočamo, da je na voljo novi Ford Mustanga Mach 1 – najbolj na dirkališča osredotočeni Mustang, kar jih je bilo doslej na voljo ljubiteljem v Evropi.

Osupljivo zmogljivost najbolje prodajanega športnega avtomobila zagotavljata posebej umerjeni 5,0-litrski motor V8 s 338 kW (460 KM)1 in edinstvena specifikacija menjalnika. Mustang Mach 1 pa uvaja tudi aerodinamične prilagoditve in nov hladilni sistem s sestavnimi deli iz sveta dirk. Za večjo dinamičnost in dosledno vrhunsko delovanje na dirkališču.

Mustang Mach 1 zagotavlja pospešek od 0 do 100 km/v 4,4 sekunde, potisk ob podlago pa je v primerjavi z Mustangom GT povečan za 22 odstotkov. To zagotavlja še boljše lastnosti pri vožnji skozi ovinke in stabilnost pri velikih hitrostih. Model z omejenim številom izdelanih vozil v Evropo prvič prinaša tudi prepoznavne elemente legendarnega Mustanga Mach 1 in ljubiteljem izrazito športnih avtomobilov zagotavlja oblikovanje, specifikacije in podrobnosti iz sveta dirk.


“Mustang je z razlogom najbolje prodajani športni avto na svetu, a Mach 1 ga bo ponesel še na višjo raven in v srca navdušencev nad športnimi avtomobili na tej strani Atlantika,” je povedal Matthias Tonn, glavni programski inženir Mustanga Mach 1 za Evropo. “Na cesti in na dirkališču je to najzmogljivejši Mustang med vsemi, ki so doslej prispeli v Evropo, in je več kot vreden nositi legendarno oznako Mach 1.”

Čistokrvna zmogljivost

Posebna umeritev zagotavlja poseben značaj, ki z ‘navdušenjem nad vrtljaji’ poskrbi za vozno izkušnjo, kakršne vozniki Mustangov ne pomnijo. Mustanga Mach 1 poganja povsem iz aluminija izdelan Fordov motor V8, ki združuje izjemno zmogljiv odprt sistem za indukcijski dovod zraka, polnilni kolektor in ohišje dušilne lopute s premerom 87 mm ter kombinacijo nizkotlačnega posrednega in visokotlačnega direktnega vbrizgavanja goriva, kar mu omogoča, da razvije moč 460 KM pri 7250 vrtljajih v minuti in navor 529 Nm pri 4900 vrtljajih v minuti.

Za dosledno zmogljivost pri velikih obremenitvah je vgrajen dodaten hladilnik motornega olja, novi adapter filtra motornega olja pa zagotavlja optimalen pretok olja, da lahko vozilo ves čas blesti na dirkalni progi.

Kaj vse lahko izbirajo kupci?

Kupci Mustanga Mach 1 lahko izbirajo tudi med izjemno čvrstima menjalnikoma z natančnim prestavljanjem, ki omogočata udobno upravljanje prestavnega razmerja pri visokem številu vrtljajev. V Evropi je s proizvodno različico Mustanga prvič na voljo šeststopenjski ročni menjalnik TREMEC z robustno dvolamelno sklopko in kratkimi hodi, ki z uskladitvijo vrtljajev motorja z izbrano prestavo in zmanjšanjem časa brez prenosa moči pogonskim kolesom poskrbi za bolj uglajeno, natančnejše in preprostejše agresivno prestavljanje v višje in nižje prestave. Druga možnost izbire je Fordov napredni 10-stopenjski samodejni menjalnik z nadgrajenim pretvornikom navora in posebno umeritvijo.

Oba menjalnika dopolnjujejo poseben hladilnik olja, sistem za hlajenje zadnje gredi in diferencial z omejenim zdrsom za optimalen prenos navora na podlago. 10-stopenjski samodejni menjalnik je opremljen tudi z dodatnim zračno hlajenim hladilnikom olja – ta zmogljivost hlajenja poveča za nadaljnjih 75 odstotkov.

Aerodinamične izboljšave

vključujejo novo dvodelno zgornjo, spodnjo in stransko masko za učinkovitejše hlajenje, nov sprednji spojler, prekrivalo podvozja, enojni zadnji spojler in športni zadnji difuzor za optimalno ravnovesje med potiskom ob podlago in aerodinamiko. Podaljšano prekrivalo podvozja uporablja tudi posebna rebra za usmerjanje hladilnega zraka k zavoram, te pa so opremljene z zmogljivejšim zavornim ojačevalnikom za hitro in enakomerno zaviranje tudi pri velikih obremenitvah. Zavorne čeljusti BremboTM s šestimi bati omogočajo zaviranje od hitrosti 100 km/h do mirovanja na manj kot 32 metrih.

V kombinaciji z izboljšavami aerodinamike so za najostrejše spremembe smeri in najbolj dinamične odzive med Mustangi v Evropi Fordovi inženirji poskrbeli še za unikatno nastavitev električnega servovolana, elektronsko krmiljenega prilagodljivega vzmetenja MagneRide®2 ter še bolj togih sprednjih vzmeti in prečnih vodil koles Mustanga Mach 1.

Zasnova arhitekture vzmetenja zmanjšuje ‘pogrezanje’ in ‘dviganje’ pri silovitem zaviranju in pospeševanju ter vključuje pomožne okvirje in povezovalne elemente, ki so se izkazali že pri modelih Mustang Shelby GT350 in GT500. Edinstvena 19-palčna platišča iz zlitine s petimi kraki so zadaj širša za pol palca, na njih pa so za izjemen oprijem na cesti in na dirkališču nameščene pnevmatike Michelin Pilot Sport 4

Še boljšo športno vozno izkušnjo z Mustangom Mach 1 omogoča izbira voznih načinov

med katerimi sta tudi Sport in Track (dirkališče)3, s posebnimi dirkaškimi aplikacijami3 pa lahko voznik uporablja merilnik sil in časa pospeškov ter funkcijo za nadzor speljevanja (Launch Control)4 – prikaze si lahko ogleda na serijski 12-palčni povsem digitalni instrumentni plošči.

Mustang Mach 1 Ročni šeststopenjski menjalnik Tremec 3160 Fordov 10-stopenjski samodejni menjalnik
Moč 460 KM pri 7250 vrt./min
Navor 529 Nm pri 4900 vrt./min
Pospešek 0–100 km/h 4,8 sekunde 4,4 sekunde
Pospešek na četrt milje (400 metrov) 13,0 sekunde 12,6 sekunde
Zaviranje100–0 km/h 31,8 metra 31,9 metra
Največja hitrost 267 km/h 249 km/h

 

Oblikovanje z dirkaškim navdihom

Iz sveta dirk izpeljano oblikovanje je ključna komponenta legendarnega Mustanga Mach 1 že od uvedbe leta 1969. Oblikovanju najnovejše generacije zagotavljajo izrazit pečat aerodinamični elementi vključno s sprednjo masko, sprednjim spojlerjem, zadnjim difuzorjem in zadnjim spojlerjem ter prepoznavni poudarki v sijajni ali mat črni barvi Magnetic. Unikatna 19-palčna platišča so lakirana z barvo Dark Tarnish brez izrazitega sijaja.

Na voljo je osem drznih kombinacij barv karoserije ter črt na pokrovu motornega prostora in ob straneh. Med njimi sta tudi Fighter Jet siva z mat črnimi/odsevno oranžnimi črtami – v tem primeru so oranžno obarvane tudi zavorne čeljusti – in Grabber rumena z mat črnimi/belimi črtami, ne glede na barvo pa legendarni logotip Mach 1 krasi pokrov prtljažnika in oba sprednja blatnika. Edinstveno ‘uglasitev’ športnega izpušnega sistema z aktivnim ventilom pri Mustangu Mach 1 zaključujejo izpušne cevi s premerom 4,5 palca (11,4 cm), ki prepoznavnemu zvoku dodajo še prepoznaven videz.

V notranjosti usnjeno oblazinjenje sedežev krasijo šivi v Metal sivi barvi, na armaturni plošči vsakega Mustanga Mach 1 pa je oznaka z logotipom Mach 1 in številko izdelave. Del serijske opreme so številne tehnologije za udobje in priročnost vključno z ogrevanjem in hlajenjem sprednjih sedežev, sistemom za povezave SYNC 35, vrhunskim zvočnim sistemom B&O z 12 zvočniki in modemom FordPass Connect6.


“Mustang Mach 1 vzbuja občutek hitrosti tudi takrat, ko miruje,” je povedal Tonn. “Funkcionalna aerodinamika in ekskluzivne funkcije iz sveta dirk vsakega navdušenca nad športnimi avtomobili prepričajo, da ta Mustang zagotavlja vrhunsko uživanje – še preden zapelje na dirkališče.”

#FordMustangMach1  #FordMustang  #Mach1

Pri izbranem Fordovem trgovcu naročite svoj  Mustang Mach1 >>

# # #

1 Mustang Mach 1 s 5,0-litrskim motorjem V8 s 460 KM in šeststopenjskim ročnim menjalnikom: homologirani izpusti CO2 284 g/km, homologirana poraba goriva 12,4 l/100 km po WLTP.

Mustang Mach 1 s 5,0-litrskim motorjem V8 s 460 KM in 10-stopenjskim samodejnim menjalnikom: homologirani izpusti CO2 270 g/km, homologirana poraba goriva 11,7 l/100 km po WLTP.

Navedena poraba goriva/energije, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom po WLTP so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EU) 2017/1151. Uporabljeni standardni preskusni postopki omogočajo primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci.

2 MagneRide® je blagovna znamka skupine BWI.

3 Asistenčne funkcije so namenjene le za pomoč vozniku in ne nadomeščajo njegove pozornosti, presoje ter odgovornosti za upravljanje in nadzor vozila.

4 Samo za uporabo na dirkališču.

5 Ne dopustite motenj med vožnjo! Če je le možno, uporabite glasovno upravljanje in med vožnjo ne uporabljajte ročnih naprav. Ko je izbrana prestava za vožnjo, so lahko nekatere možnosti blokirane. Nekatere funkcije niso združljive z vsemi telefoni.

6 Funkcije lahko zahtevajo aktiviranje.