Da bomo to dosegli je Ford za določanje vmesnih emisijskih ciljev uporabil pristop Pobude za cilje na znanstveni osnovi (Science Based Targets initiative – SBTi). Ti so skladni z najnovejšimi ugotovitvami podnebnih znanstvenikov, če želimo uresničiti cilje Pariškega podnebnega sporazuma.
Cilji do leta 2035 vključujejo zmanjšanje skupnih izpustov toplogrednih plinov Fordove globalne proizvodnje za 76 odstotkov in za 50 odstotkov na kilometer pri prodanih novih vozilih.
Ti pomembni mejniki, so tudi del letnega finančnega poročila za 2021.
Ključnega pomena za zmanjšanje izpustov je razvoj elektrificiranih vozil. Fordova strategija v Evropi stavi vse na elektrifikacijo, saj bodo do leta 2030 vsa osebna vozila povsem električna. Pri gospodarskih vozilih bo Fordova paleta modelov v Evropi omogočala vožnjo brez izpustov s povsem električnim ali priključnim hibridnim pogonom že do leta 2024.
Premik na elektriko omogoča naložba v višini milijardo dolarjev (približno 853 milijonov evrov) za preobrazbo proizvodnega obrata v Kölnu v središče za izdelavo električnih vozil, ki bo prvi te vrste v Evropi.
“Ford ostaja zavezan hitrejši proizvodnji elektrificiranih vozil in doseganju ogljične nevtralnosti,” je povedal Stuart Southgate, direktor za področje trajnosti ter okoljskega in varnostnega razvoja pri Fordu Evropa. “Zadnjih dvanajst mesecev je dodatno poudarilo pomen skrbi za naš svet in za svoje bližnje. Zdaj ni čas za počitek. Zdaj je čas za dejanja. Prihodnost ustvarjamo zdaj in želimo boljši svet za vse.”
Fordov cilj ogljične nevtralnosti do leta 2050 je usklajen s Pariškim podnebnim sporazumom, h kateremu so se ZDA pred kratkim ponovno zavezale in ga Ford v celoti podpira.
Prehod na prvo enotno integrirano poročilo povečuje preglednost in zagotavlja celovitejši pregled uspešnosti podjetja.
Celotno poročilo lahko preberete na naslovu sustainability.ford.com.