Test Ford Kuga – tudi SUV se lahko pelje dinamično in ekološko

22. novembra 2020

Sebastjan Plevnjak v oddaji Avtomobilnost pravi, da se pri novi Ford Kugi ne pogovarjamo več o imenu, ampak le o kakovosti športnega terenca.

Navada je sicer železna srajca, a človek je prilagodljiv do te mere, da si zapomni tisto, kar si res mora. Če je kuga ob rojstvu s svojim imenom sprožala polemike, se z drugo generacijo ljudje ne sprašujejo več, zakaj tako ime, ampak kako dobra je.

V Avtomobilnosti smo preizkusili in ocenili novo generacijo Fordovega SUV-ja Kuga. Lahko bi odgovoril čisto na kratko – v vseh pogledih je boljša od predhodnice. Ampak to je logično. Ker če ne bi bila boljša, bi bilo nesmiselno, da bi jo sploh naredili.

Nova Kuga je prvo Fordovo športno terensko vozilo, ki so ga zasnovali na novi svetovni platformi C2 in v primerjavi s predhodnikom zagotavlja 10 odstotkov več vzvojne trdnosti in 80 kilogramov manjšo maso. To se pozna pri voznih lastnostih, vozni dinamiki in prostornejši potniški kabini.

Nižja in prostornejša

Nekaterim uporabnikom bo dovolj, če rečemo, da je 89 milimetrov daljša in 44 milimetrov širša, spet drugi bodo menili, da se ti milimetri težko prepoznajo. A saj veste, včasih pri kolenih manjka zgolj centimeter ali dva, če pa zadaj sedita dva človeka, ki bi bila precej širša od mene in bi vi morali sedeti med njima, mi verjemite, da bi bili še kako hvaležni za teh 44 milimetrov.

Da bi zagotovili bolj športno podobo, so novo Kugo inženirji malce znižali, kar bi po neki logiki moralo vplivati, negativno seveda, na prostornino prtljažnika! Pa je ta po novem s 645 litri celo med večjimi v razredu! Kako je to mogoče? Pri Fordu so uporabili preprost trik, in sicer 15-centimetrski pomik zadnje klopi. Z njim določamo, ali želimo imeti več prostora v potniški kabini, ali pa v prtljažniku. Če pomaknemo zadnjo klop povsem naprej, je prtljažnik v hipu večji za 67 litrov, kar v praksi seveda pomeni en srednje velik kovček!

Dizel za avtocestna križarjenja

Naš testna Ford Kuga se je odlično znašla na avtocesti. Tudi zato, ker je bil pod motornim pokrovom dizelski motor. 140 kilovatov je več kot dovolj, da se z avtocesto lahko spopade z nadpovprečno hitrostjo, pa ob tem poraba goriva ne bo skrbela.

Celoten članek si preberite na: Tudi SUV se lahko pelje zelo dinamično in ekološko

Vir: RTVSlo.si, Avtomobilnost, Sebastjan Plevnjak