Ford Puma – vtisi in nove dogodivščine

12. novembra 2020

Petra Prašnikar - najboljša mlada voznica 2020 je sedaj že povsem osvojila Ford Pumo. Kaj vse jo navdušuje nam je predstavila v spodnjem zapisu.

Družinski izlet

Še v poletnih mesecih smo se že odpravili na družinski izlet v Škocjanske jame. Izlet smo načrtovali že dlje časa, sedaj pa le izkoristili enkratno priložnost odkrivanja Slovenije. Kar pet se nas je peljalo v Ford Pumi, čeprav so morali biti na zadnjih sedežih malce stisnjeni, je vožnja potekala brez problema. Vsi so se udobno peljali, najbolj pa seveda sovoznik, ki je imel vključen masažni sedež in nasmeh do ušes.

Poletja še ni bilo konec tako, da sem ga s prijatelji kar najbolje izkoristila, pri tem mi je seveda pomagala Ford Puma. Septembra smo se s prijateljicami odpravile na oddih v terme Banovce in vse so neizmerno pohvalile udobje in prostornost Pume. Tudi prtljaga je šla vsa v prtljažnik, vendar smo morale uporabiti tudi priročen Ford MegaBox, kjer je prostora kar za dve torbi. Smo le tipična dekleta!

Kaj me pri Ford Pumi navdušuje?

Pri Ford Pumi me navdušuje nizka poraba goriva, ki je približno 6 l/100 km. To me preseneča, saj ima bencinski motor in sem v povprečju pričakovala višjo porabo. Poleg tega sem navdušena nad notranjo opremo. Predvsem prostoročnim telefoniranjem, ki sem ga aktivirala že takoj, ko sem dobila Pumo. Takoj sem jo povezala s svojim mobilnim telefonom, kar je izjemo uporabno, saj ne odvrne moje pozornosti od vožnje. Mogoče je tudi brezstično polnjenje telefona v sprednjem predalčku pred prestavno ročico. To se mi zdi odlično, saj ne predstavlja težav z dodatnim vključevanjem telefona na USB priključek. Sicer še nimam takega telefona, da bi se samodejno polnil, zato se mi zdi USB priključek prav tako zelo uporaben in ga redno uporabljam. Če kdaj želim poslušati svojo glasbo, ki jo imam naloženo na telefonu, pa samo zamenjam program na poslušanje glasbe preko telefona. Vse to uporabljam večkrat in mi je zelo priročno.

Asistenčni sistemi

Za daljšo vožnjo po avtocesti vedno uporabljam tempomat, opazila sem, da se hkrati vklopi tudi zaznavanje voznih pasov. V primeru da bi zapeljala preveč proti enemu delu cestišča, me sistem prijazno vodi nazaj na sredino. To se predvsem občuti, če sem kdaj pozabila uporabiti smerno utripalko na avtocesti. V tem primeru pri menjavi pasov v volanu začutim manjši upor, tako me ta funkcija še dodatno opomni na to, da je potrebno pri menjavi voznih pasov redno uporabljati smerne utripalke.

Izjemno priročno je tudi prikazovanje omejitve hitrosti na cesti, kjer se vozim. Tako na neznanih cestah lahko preverim ali sem videla vse znake omejitve hitrosti ali se spomnim, kakšna je. Seveda to ne pomeni, da ni potrebno spremljati znakov v okolici. Najbolj mi je všeč navigacija v avtomobilu, ker izjemno točno kaže kdaj in kam moram zaviti. Pokaže celo zelo resnično sliko table in pas kamor je potrebno zapeljati, tako da po neznanih poteh vozim bolj suvereno.

Oktobra smo zaradi zaostritev karantene bolj malo hodili naokrog. Vseeno pa smo si privoščili sprehod na Mengeško kočo. Ford Pumo smo parkirali ob vznožju, gor pa smo se odpravili kar peš. V občini imamo na srečo tudi čudovit Volčji potok, kamor s Pumo večkrat zavijeva, da se naužijem lepote narave.