Avtor: Matej Gorjan, Najboljši mladi voznik 2020
Zgodba se začne še preden se je odvilo finale tekmovanja Najboljšega za volanom 2020. Takrat sem prijateljem obljubil, da jih ob potencialni zmagi in prejeti nagradi, Ford Pumi za 1 leto, peljem na malo daljši vikend izlet. Stvari so se izšle prav tako, kot sem si želel in za eno leto sem postal “lastnik” modre Ford Pume z nalepkami NAJBOLJŠI ZA VOLANOM.
Zmagovalna kombinacija, ki privablja poglede mimoidočih. Prijatelji so me tako brez oklevanja spomnili na mojo obljubo. Sem mož beseda in predvsem zaradi nizkih cen goriva, zadržka za izlet sploh nisem imel. Zbrali smo se trije in se odločili, da peljemo Ford Pumo pokazati v peskovnik svetovnih milijarderjev, v Monako.
Monako – prihajamo
Na hitro smo rezervirali nočitev v vili na gričevju nad Monakom in se v petek zvečer odpravili na pot. Že na startu se je Ford Puma izkazala, saj je brez najmanjše težave pogoltnila vso našo prtljago. V navigacijski sistem SYNC sem vnesel Monaco, MC in ponastavil števec porabe. Na približno 800 km dolgi poti sem se v Ford Pumi počutil kot v kakšnem GT (grand tourer) avtomobilu. Puma nudi res udobno vožnjo. Večina poti je šla čez Italijo, kjer so cene bencina skoraj za polovico dražje kot pri nas. Naš cilj je bil, da opravimo postanek za gorivo šele v Franciji, kjer je gorivo cenejše.
S pomočjo EKO načina vožnje in EKO trenerja, ki ti sporoča območje najbolj ekonomične porabe, na avtocesti je to okoli 120km/h, smo oddrveli proti cilju in ga z lahkoto dosegli brez postankov. Ob jutranjem svitu se nam je pogled odprl na Monaški zaliv. Tu se je Ford Puma spretno spoprijela tudi z zavitimi šikanami in nas varno pripeljala v Monte Carlo. Nad samo vožnjo sta bila navdušena tudi sopotnika. Tu in tam sta se zamenjala, da sta bila deležna prijetne masaže na prednjih sedežih.
Okretna Puma
Med aktivnim vikendom smo obiskali še Nico in Antibes. Tu se je Puma izkazala predvsem z okretnostjo, ki je v mestih potrebna za parkiranje v tesnih garažah ali na ozkih ulicah. Kopanje na čudoviti Azurni obali pa nam je olajšala še ena funkcija Fordovega avtomobila. To je Ford MegaBox (prostor pod običajnim prtljažnikom), ki je zasnovan tako, da ima na dnu čep z odprtino. Tega je možno odpreti, da iz njega steče voda, ki se je morda v njem nabrala. S pridom ga uporabljali za mokre kopalke in brisače.
Zagotovo je bila češnja na vrhu torte našega izleta, večerni obisk Monaka in vožnja po cestah, kjer poteka F1 Velika nagrada Monaka. Tam se je Ford Puma pridružila šopirjenju drugim živalskim vrstam, kot so jaguarji, mustangi, škorpijoni, kače, konjički in biki, za katerimi ni veliko zaostajala. Vse avtomobile je zagotovo prekašala v ceni, saj je Puma, ki jo vozim jaz, neprecenljiva, zaradi njenih nalepk in samega poslanstva.
Pot nazaj v domovino je bila hitra in je potekala gladko. Skupaj smo prevozili udobnih 1900 km, povprečna poraba pa je znašala 5,7l/100 km. S Ford Pumo sem nadvse zadovoljen, saj se je izkazala kot suveren potovalnik. V mislih že snujem nove dogodivščine. Prav veselim se odkrivanja skritih kotičkov z atraktivno Ford Pumo.