Vir: www.avto-magazin.metropolitan.si, foto: Avto magazin
Ne taka, kot smo jo pri Fordu nekoč poznali. A je pri transformaciji od trivratnega kupeja do majhnega mestnega križanca vseeno obdražala kar nekaj prvotnih genov.
Kot rečeno, je Pumina osnova Fiesta sedme generacije. A ker je Puma skoraj 15 centimetrov daljša (4.186 mm) in ima skoraj 10-centimetrsko daljše medosje (2.588 mm), je vzporednic malo, vsaj kar se prostornosti tiče. Tudi oblikovno si nista podobni.
Pumi so z razpotegnjenimi prednjimi LED-lumi vcepili nekaj oblikovalske podobnosti s predhodnico. Morda boste rekli, da zaradi zajetne maske in omenjenih luči malce daje vtis otožne žabe. A dejstvo je, da ji fotografije delajo krivico, saj je avto v živo dosti bolj kompakten, skladen in oblikovno všečen. Bočna linija ter zadek sta dinamična in kljub temu se to ne odraža v pomanjkanju prostora na zadnji klopi ali v prtljažniku.
Še več, ta je s 456 prostorskimi litri eden največjih v tem razredu, ob tem pa ponuja še nekaj odličnih uporabniških rešitev. Ena od najbolj zanimivih je zagotovo poglobljeno dno, ki je obdano s trpežno plastiko in ima odtočni zamašek, ki omogoča enostavno čiščenje – Ford MegaBox.
Velik +: Puma je vse prej kot tipični križanec, saj poleg uporabnosti v ospredje postavlja tudi vozno dinamiko.
Preberite test na: Puma dlako menja, a narave nikoli