Ford vlaga v proizvodnjo novih hibridnih modelov in vgradnjo baterij v Valencii

20. januarja 2020

Ford v Valencii izdeluje nova modela S-MAX hibrid in Galaxy hibrid. Za podporo strategiji elektrifikacije v Evropi bodo izdelovali baterije novih elektrificiranih vozil.

V Valencii bodo izdelovali nova modela S-MAX hibrid in Galaxy hibrid, ki prihajata na trg naslednje leto; do konca leta 2020 bo Ford v Evropi uvedel 14 elektrificiranih modelov.

Puma Valencija

 

 

Fordova investicija v Valencii

Ford je danes napovedal naložbo v višini 42 milijonov evrov v proizvodni obrat v Valencii, namenjeno podpori strategije elektrifikacije, saj bodo poleg novih modelov S-MAX hibrid in Galaxy hibrid v najsodobnejšem objektu sestavljali tudi baterije.

Ford vlaga v proizvodnjo novih hibridnih modelov in vgradnjo baterij v Valencii

Dve novi proizvodni liniji bosta za večjo učinkovitost in trajnostno proizvodnjo omogočili izdelavo naprednih litij-ionskih baterij, ki pomagajo poganjati povsem nova modela Kuga priključni hibrid in Kuga hibrid ter novi hibridni različici enoprostorcev S-MAX hibrid in Galaxy hibrid. Po naložbi v višini 24 milijonov evrov bo novi obrat za sestavljanje baterij s proizvodnjo začel že septembra letos.

Ford S-MAX

Novi S-MAX hibrid in Galaxy hibrid

Ko bosta v začetku leta 2021 pripeljala na evropske ceste, bosta novi športni S-MAX hibrid in večji enoprostorec Galaxy hibrid navduševala s še učinkovitejšo porabo goriva, manjšimi izpusti CO2 in večjo prefinjenostjo. V tem segmentu trenutno edinstveni elektrificirani pogonski sklop bo zanimiva alternativa Fordovemu dizelskemu motorju EcoBlue, saj zanj ne bo treba žrtvovati prav nič prostora v notranjosti, udobja ali prilagodljivosti.

Proizvodnjo novih elektrificiranih različic S-MAX-a in Galaxyja, ki se sami polnita, za pogon pa skrbijo 2,5‑litrski bencinski motor z Atkinsonovim ciklom, elektromotor, generator in litij-ionska baterija, omogoča dodatna osem milijonov evrov vredna naložba v novo orodje in nadgradnjo proizvodne linije Fordove tovarne v Valencii. Nadaljnja naložba v višini 10 milijonov evrov je namenjena proizvodnji povsem novega športnega terenca Kuga hibrid. Ford bo do konca leta 2020 v Evropi predstavil 14 elektrificiranih modelov.

Ker elektrifikacija hitro postaja nekaj vsakdanjega, smo povečali naložbo v Valencii, da bomo lahko našim strankam ponudili še več elektrificiranih modelov in pogonskih sklopov,” je povedal Stuart Rowley, predsednik Forda Evropa. “Ker je zdaj prehod na elektrificirana vozila lažji kot kadarkoli doslej, pričakujemo, da bodo do konca leta 2022 večino prodaje naših osebnih vozil predstavljali elektrificirani modeli.”

Ford je od leta 2011 v svojo tovarno v Valencii vložil tri milijarde evrov, vključno s 750 milijoni evrov za podporo proizvodnji Kuge – Fordovega najbolj elektrificiranega modela doslej, saj so del celovite palete različic tudi Kuga Plug-In Hibrid, Kuga EcoBlue Hibrid (48-voltni blagi hibrid) in Kuga Hibrid (polni hibrid).

Ford S-MAX

Kaj prinašata novi S-MAX Hibrid in Galaxy Hibrid?

S-MAX hibrid in Galaxy hibrid si delita Fordovo najsodobnejšo polno hibridno arhitekturo, ki jo je uvedla povsem nova Kuga hibrid, in vključuje vodno hlajeno litij-ionsko baterijo v vodotesni strukturi, ki jo obdaja zaščita za prevzem sil v primeru trčenja, za najučinkovitejšo uporabo prostora pa je nameščena pod dnom vozila.

S-MAX hibrid bo na voljo s petimi in sedmimi sedeži in bo v petsedežni različici ohranil trenutno prostornino prtljažnika do 2200 litrov. Galaxy hibrid bo serijsko opremljen s sedmimi sedeži in bo nudil optimalno prilagodljivost ob ohranjeni prostornini prtljažnika 2339 litrov.

S-MAX hibrid in Galaxy hibrid bosta s pogonskim sklopom, ki ga dopolnjuje samodejni menjalnik s porazdelitvijo moči, iz mirovanja in med posameznimi prestavami pospeševala še hitreje od modelov z dizelskim motorjem Ford EcoBlue, saj bo ciljna moč znašala 200 KM, navor pa 210 Nm, vlekla pa bosta lahko prikolico, težko do 1500 kg.

Modela za prefinjeno in odzivno vozno izkušnjo omogočata izključno električni ali kombinirani bencinsko-električni pogon, izpusti CO2 bodo predvidoma znašali 140 g/km (WLTP), znatno pa bodo zmanjšani tudi izpusti NOx.

Ford S-MAX

Tehnologije za pomoč voznikom

Med tehnologijami, zasnovanimi v pomoč voznikom pri doseganju optimalne učinkovitosti brez žrtvovanja udobja, so tudi:

  • tehnologija za regenerativno zaviranje za polnjenje baterije zajame do 90 odstotkov energije zaviranja, ki bi bila sicer izgubljena;
  • Fordov vmesnik s pametnim merilnikom SmartGauge za nadzor porabe goriva in energije, ki s pomočjo trenerja zaviranja uporabnika spodbuja k postopnemu zaviranju za učinkovitejše polnjenje baterije;
  • električni servovolan, klimatska naprava z električnim napajanjem, hlajenje pogonskega sklopa in podtlačni sistemi, ki znatno zmanjšajo upor motorja.

Ford S-MAX hibrid in Galaxy hibrid se bosta pridružila ostalim različicam, ki so prodajno zelo uspešne, saj so od uvedbe zadnje generacije modelov leta 2015 prodali skoraj 125.000 vozil prvega in 69.000 vozil drugega modela. Od januarja do novembra 2019 je S‑MAX v primerjavi s prodajo v predhodnem letu zabeležil 9% rast.

Ford S-MAX

Ford v proizvodnem obratu v Valencii izdeluje tudi modela Mondeo hibrid in Mondeo hibrid karavan.

Prijavi se na testno vožnjo >>

Izberi svojega S-MAXa iz zaloge >>