Ustvarjen je bil, da vas navduši!
Novinarji so ga imeli priložnost zapeljati po jadranski magistrali in na domačih cestah na Jezerskem. Novi Focus ST dviga srčni utrip>>
Komu je Ford Focus ST namenjen?
Vsem voznikom, ki pri vožnji iščejo izjemno dinamiko in popolno doživetje vožnje. Z izbirnimi načini pogona: Normal, Slippery, Sport in Track, lahko Focus spremeni svoj karakter. Pri tem mu pomaga še popolnoma uglašeno podvozje – CCD, ki konstantno prilagaja nastavitev vzmetenja.
Zakaj bi izbrali Focus ST?
Ker Focus ST izstopa z vseh zornih kotov. V notranjosti vas varno objamejo Recaro sedeži, ki ne skrivajo svojih športnih genov, izgled notranjosti pa popestrijo športni dodatki detajlov. Vsak voznik si želi odlične povratne informacije tudi s cestišča, le-te mu zagotavlja spodaj raven športni volan, ki vključuje tudi najbolj uporabne tipke. Bližnjica za športno nastavitev vožnje, je tako le en klik stran.
Tudi zunanjost ne skriva športnega karakterja: Velik, agresivno oblikovan zadnji spojler Focusu ST zagotavlja veliko več kot samo osupljivo športno silhueto. Zadnji spojler poveča silo pritiska ob podlago, da izboljša dinamiko vozila, ki se resnično ‘prilepi’ ob podlago. Deljena dvojna izpušna cev ne dopolnjuje le videza zadnjega dela, ampak ima tudi praktičen pomen.
Ker je Focus ST pravi kompromis med odličnim športnim modelom, ki je v vsakdanji vlogi tudi odličen družinski avtomobil, za dobro ceno.
Kaj vse vam nudi Focus ST?
Zabavno vožnjo prav vsak dan, na vsakem prevoženem kilometru. Nasmeh voznikov je tako zagotovljen! Poleg tega prinaša novi Focus ST pester nabor sodobnih tehnologij za zaščito vas in potnikov ter drugih udeležencev v prometu. Izbirate lahko med izpeljanko karavan ali 5-vratno različico, prav tako lahko izbirate med EcoBlue ali EcoBoost motorjem. Izjemni 2,3-litrski motor Ford EcoBoost razvije moč 280 KM in navor 420 Nm, za pospešek od 0 do 100 km/h pa potrebuje manj kot šest sekund. Osupljivo hiter je tudi 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue s 190 KM.
Vir: automobil.si, Branko Laginja
Ford Focus ST je bil na testu pri novinarju Branku Laginji, ki je na strani automobil.si, zapisal takole: »To ni navaden družinski karavan zadnje generacije Focusa, ki smo ga že imeli priložnost preizkusiti. To je doslej najzmogljivejša dizelska različica Focusa karavan, ki prihaja iz oddelka Ford Performance. Krvavo rdeča zunanja športna barva ni slučajna. Gre za najbolj neposrednega tekmeca Golfa Golfa GTD Variant. Focus ST je prepoznaven predvsem po oznaki ST, 19-palčnih lahkih platiščih, rdečih zavornih čeljustih, unikatnim prednjim in zadnjim odbijačem ST-Line ter kromirani dvojni izpušni cevi zadaj.«