Preskusi so zdaj pokazali dobro zaščito pred poškodbami zaradi nihanja glave v primeru trčenja v zadnji del vozila, tako je varnost odraslih potnikov spredaj sedaj višja za 11 odstotkov in znaša 96%. Geometrična ocena zadnjih sedežev je pokazala dobro zaščito pred poškodbami zaradi nihanja glave.
Pri preskusu funkcionalnosti pri manjših hitrostih, značilnih za mestne vožnje, je sistem za samodejno zaviranje zelo dobro deloval.
Pri preskusnih čelnih trčenjih z zamikom je ostal Focusov prostor za potnike stabilen. Odčitki preskusnih lutk so pokazali dobro zaščito kolen in stegen tako voznika kot sovoznika. Ford je pokazal, da je zagotovljena podobna raven zaščite potnikom različnih velikosti in tudi v primeru, da sedijo v različnih položajih.
Pri preskusnem trčenju v trdno oviro s celotno širino sprednjega dela je bila zaščita prsnega koša voznika in potnikov na zadnjih sedežih ocenjena kot primerna, vsa druga kritična območja telesa pa so bila dobro zaščitena.
Pri preskusu z bočnim trčenjem v oviro je bila zagotovljena dobra zaščita vseh kritičnih območij telesa in Focus je osvojil maksimalno število točk. Pri močnejšem bočnem trčenju v drog je bila zagotovljena dobra zaščita za vse razen prsnega koša, ki je bil primerno zaščiten.