Leta 2020 bo Ford v sklopu obsežne palete elektrificiranih modelov na trg poslal tudi model povsem električnega športnega terenca, za katerega je bil navdih Mustang. Pred kratkim objavljeni rezultati raziskave, ki jo je po Fordovem naročilu opravila agencija, so pokazali, da si večina ljudi nekega dne želi imeti elektrificirano vozilo, za skoraj polovico (45 odstotkov) je ključna prednost dejstvo, da se ni treba ustavljati zaradi dolivanja goriva.
A kljub temu je 40 odstotkov sodelujočih povedalo, da zelo malo ali celo nič ne vedo o električnih vozilih, zato je zelo malo verjetno, da bodo črpalko kmalu zamenjali za električni priključek.
“Čeprav naše stranke poznajo nekatere prednosti elektrificiranih vozil, smo prepričani, da še vedno prihaja do velikih razlik v poznavanju. Zmogljivost povsem električnih vozil se je v zadnjem času znatno spremenila in zato je potrebno izobraževanje, ki bo strankam pomagalo pri zamenjavi. Smo v času velikih sprememb, kar je sicer zanimivo, a je lahko za nekatere zastrašujoče. S ponudbo palete elektrificiranih vozil – od vozil z blagim hibridnim pogonom do povsem električnih – in razbijanjem nekaterih splošno uveljavljenih mitov jim želimo pomagati na njihovi poti, ko na trg pošiljamo naša povsem električna vozila.” Darren Palmer, direktor ekipe za globalni razvoj izdelkov Team Edison pri Fordu.
Glede na to dejstvo je na Fordovi ‘povsem električni spletni strani’ funkcija, ki uporabnikom omogoča, da vnesejo svoje dnevne rutine pri vožnji in si ogledajo, kako daleč bi lahko potovali med polnjenji z novim modelom s pričakovanim dosegom 600 kilometrov. (Kako deluje preverite na povezavi: All electric Ford cars )
To je del aktualne Fordove pobude, s katero želi potrošnike izobraziti o vozilih z blagim hibridnim, hibridnim, priključnim hibridnim in povsem električnim pogonom, razbija nekatere mite o električnih vozilih in pomaga poiskati najboljše možnosti glede na njihov življenjski slog in zahteve.
Ključne ugotovitve raziskave
- Skoraj 9 od 10 (84 odstotkov) lastnikov hibridnih in električnih vozil ali tistih, ki to nameravajo postati v bližnji prihodnosti, je mnenja, da so električna vozila zabavna za vožnjo.
- 3 od 4 vprašanih si želijo nekega dne imeti električno vozilo, vključno z 92 odstotki Kitajcev, 73 odstotki Evropejcev in 53 odstotki Američanov.
- Skoraj 3 od 4 (73 odstotkov) lastnikov hibridnih in električnih vozil ali tistih, ki to nameravajo postati v bližnji prihodnosti, se strinjajo, da je preprosto imeti električno vozilo.
- Skoraj 9 od 10 (87 odstotkov) sodelujočih misli, da potrebujejo za polnjenje električnega vozila poseben priključek.
- Pomanjkanje polnilnih postaj (49 odstotkov), kratka življenjska doba baterije (43 odstotkov) in potreba po pogostem polnjenju (38 odstotkov) so glavni zadržki proti nakupu električnega vozila.