BESEDILO in FOTOGRAFIJE Vinko Kernc, Vecer.com
Ford se je prenehal ukvarjati z mini avtomobili, ohranil je ime Ka, mu dodal plus in oboje nadel avtomobilu, ki je zgolj za decimeter krajši od Fieste. Tudi oziroma celo platformo si delita, a ima Ka (plus) zdaj povsem drugačno poslanstvo.
Kaže verjeti, da vedo: resda je od Fieste Ka+ tudi rahlo ožji in višji, ima manjši prtljažnik (od 40 v osnovni postavitvi do 60 v največji konfiguraciji) in je pri njem mogoče izbrati veliko veliko manj kot pri fiesti, a je zato za slaba dva centa (!) lažji, precej cenejši in v osnovi – preprostejši.
Testni je imel vse, kar človek pri zdravi pameti potrebuje, manjkala je morda le navigacijska naprava in motilo je dejstvo, da ima za zagon motorja gumb, pri tem pa ključ ni “pameten”. In če odštejemo dokaj velik osrednji zaslon, je v Ka+ vse nekako tako, kot si povprečen voznik, ki ni ujetnik sodobnih tehničnih igrač za mladoletne in odrasle, predstavlja, da avtomobil mora imeti. Je pa pri tem res tudi to, da je treba za takšno ugodje k osnovni ceni Ka-ja dodati skoraj štiri tisočake ali dobro tretjino osnovne cene.
A vseeno osnovni vtis ostaja: prostora je dovolj, sedi se dobro, klimatska naprava je zmogljiva za zgled (tudi dražjim!), volan pa je prijetno natančen in še bolj prijetno komunikativen. Škoda, da je potovalni računalnik (povsem po nepotrebnem) tako oskubljen.
Motor ni nič posebnega, a je s svojim navorom prijazen za lagodno mestno vožnjo. Za kaj več ga je treba siliti v (glasne) visoke vrtljaje, ki jih dolgo nabira. Dobra novica pri tem je, da zna motor zlahka porabiti tudi manj kot šest litrov za 100 kilometrov.
Kako je vse skupaj videti? Nekako tako kot Fiesta za nezahtevne – tako pri opremi kot pri izbiri motorjev, saj sta na voljo le dva (poleg tega bencinskega še 70-kilovatni turbodizel). Pa vendar: komur je to dovolj, bo lahko s Ka-jem zelo zadovoljen.
Vir: Vecer.com