Ford je predstavil svojega novega igralca v razredu majhnih križancev, Forda Pumo, ki v svojem razredu namesto izrazite usmerjenosti na slabše urejene ceste – te ostajajo domena EcoSporta – razvaja s slogom in športnostjo.
Pri Fordu poudarjamo, da Puma uvaja novo poglavje v naši oblikovalski identiteti s karizmatičnimi oblikami, kjer izstopajo vpadljivi, zelo na blatnike potisnjeni žarometi v obliki “kanuja” in atletske aerodinamične oblike. Streha se precej kupejevsko poševno spušča proti zadku, ramenska linija je nizka, športni značaj poudarjajo tudi izrazito izstopajoči blatniki, za eleganco pa poskrbi “lebdeči” stebriček A. Tako kot pri drugih Fordovih modelih, bo za zagotavljanje osebnih preferenc lastnikov poskrbljeno z različnimi paketi opreme.
Kot križanec je puma seveda dvignjena nekoliko više od tal, kar se pozna pri precej udobnega prostora za potnike v kabini, razredno nadpovprečen pa je tudi prtljažnik, ki ponuja 456 litrov praznine. Puma v svoj razred vnaša tudi nekaj uporabnih novosti, kakršne so odpiranje prtljažnika s kretnjo noge pod zadkom in masažni sedeži, nekaj pa je tudi povsem njej lastnih posebnosti, kakršna je, denimo, zanimiva vdolbina v prtljažniku z odtokom, ki precej olajša čiščenje prtljažnika po prevažanju bolj umazanih predmetov.
Hibridni pogon
Ford je Pumo opremil tudi s sistemom Ford co-pilot 360, ki s pomočjo 12 ultrazvočnih tipal, treh radarjev in dveh videokamer vozniku precej olajša njegova vozniška opravila. Izstopata predvsem aktivni tempomat s funkcijo stop & go, prepoznavanjem omejitev hitrosti in ohranjanjem vožnje na sredi voznega pasu, prav tako pa tudi nov sistem za opozarjanje pred lokalnimi nevarnostmi, ki voznika opozori na nevarne situacije pred njim, še preden jih dejansko vidi.
Med pogonskimi sklopi izstopata dva blaga hibrida, ki sta v skladu s Fordovo obljubo, da bo v svoje modele uvedel elektrifikacijo. Gre namreč za dve različici litrskega turbobencinskega trivaljnika z močmi 125 in 155 ‘konjev’, ki bosta opremljeni z 48-voltnim blago-hibridnim dodatkom v obliki 11,5-kilovatnega integriranega starterja/generatorja, ki bo z motorjem povezan z jermenom. Hibrid bo neprestano nadzoroval delovanje motorja in mu z dodajanjem navora po eni strani pomagal k do devet odstotkov gospodarnejši vožnji, po drugi strani pa s pomočjo med pospeševanji tudi k bolj dinamični vožnji.
Vir: MMC RTV SLO
Novega člana Fordove družine vozil SUV so opazili tudi:
Ford puma – nekoč kupe, po 17 letih crossover
Ford je po 17 letih obudil ime Puma, ki pa zdaj ni več športni kupe, temveč športno naravnani crossover. Puma z novimi rešitvami v prtljažniku, ki za Ford uvaja tudi zelo pomembne (mehke) hibridne pogone. Siol.net >>
Ford je razgalil povsem nov SUV zanimivega imena
Ford je razkril novi SUV Puma. To so najavili že pred meseci na razkritju nove generacije kuge, ko so pumo le bežno pokazali. Puma se uvršča pod model Kuga in nad model EcoSport, z novim modelom pa Ford napada tudi kupce v višjem segmentu, ki so na primer do zdaj posegali po Minijevem Countrymanu. Še posebej ciljajo na evropske kupce, saj je to prvi kompaktni Fordov SUV razvit posebej za voznike na stari celini. Zurnal24.si >>
Ford puma: iz kupeja v (tudi hibridni) športni crossover
Ford je po 17 letih obudil ime Puma. Namesto mini kupeja pa to ime zdaj nosi ne tako mini crossover s precej športnimi geni. Zasuk je podoben kot pri Mitsubishiju Eclipsu oziroma Eclipsu Cross. Avto.Finance.si >>
Ford s pomočjo kupcev obuja model Puma
Če smo Fordu še do nedavnega očitali zaostalost na področu e-mobilnosti, pa tega po konferenci v Amsterdamu ne moremo več početi, saj so tam predstavili cel spekter rešitev s tega področja, od blagih hibridov, do popolnoma električnih avtomobilov. Med predstavljenimi novostmi je bil tudi koncept še enega v vrsti mestnih križancev znamke, Ford Puma, ki se bo po velikosti meril z nekoliko bolj zadržanim modelom EcoSport, a bo oblikovno precej bližje predhodniku po imenu, majhnemu športnemu kupeju izpred dveh desetletij. Avto-Magazin.si >>
Odgovorni pri Fordu so med modeloma EcoSport in Kuga našli dovolj prostora za model Puma, ki v tokratni generaciji ne bo več kupe, temveč križanec, ki bo dodobra razburkal razmere v razredu. Volan.si >>
Je to nova Fordova prodajna uspešnica?
To je nova Puma! Tokrat drugačna, kot se je morda nekateri spomnite iz 90-ih. A vseeno ohranja nekaj športnosti. Konec 90-ih let se je na naših cestah pojavil nadvse privlačen mali kupe, ki je privabljal poglede vseh starosti, spolov in debelin denarnic. Ime se vrača. Tokrat – precej tipično za zadnja leta – reinkarnirano v obliki kompaktnega SUV-ja. Evo-magazin.si >>
Ford Puma je po novem mali križanec
Pri Fordu so oživeli model Puma, ki so ga izdelovali med letoma 1997 in 2002, le da tokrat ne gre več za kupe, temveč za športno uporabnega križanca. Mala kompaktna Puma bo pozicionirana med modelom Kuga ter prodajno ne najbolj prepričljivim modelom Ecosport, konkurenco pa bo iskala v Capturju, Koni, Aroni in ostalih malih križancih. Avtomobilizem.com >>
Sama oblika in podoba Pume ni bila skrivnost, saj jo je Ford že razkril z nekaj napol osvetljenimi fotografijami. Ima isto platformo kot nova Fiesta in tudi kar nekaj oblikovnih potez, dasiravno bolj zaobljenih na nosu. Najbolj bistvena pa je povišana oddaljenost od ta. Avto bo na voljo s Titanium al ST Line opremo. Avtomanija.com >>