BESEDILO in FOTOGRAFIJE: Cestni-dirkac.com
Danes so nam pri Fordu predstavili osveženega Mondea. Na prvi pogled je sprememb malo, vseeno pa prinaša nekaj novosti. Ostaja eleganten, prefinjen in ponuja ogromno udobja. Glavna novost pa je karavanski hibrid, katerega smo imeli moč tudi preizkusiti.
Mnogi kupci bodo najbolj veseli ravno možnosti hibridnega pogona na karavanski različici, saj le ta ponuja nekaj dodatnih litrov prtljažnega prostora. Ford Mondeo Hybrid uporablja pogonski sklop z elektromotorjem, ki pri poganjanju koles pomaga posebej razvitemu 2,0-literskemu bencinskemu motorju z Atkinsonovim ciklom. Vgrajen pa ima tudi generator za regenerativno polnjenje za zadnjimi sedeži vgrajenega litij-ionskega zračno hlajenega akumulatorja, z energijo 1,4 kWh.
Mnogi kupci bodo najbolj veseli ravno možnosti hibridnega pogona na karavanski različici, saj ta ponuja nekaj dodatnih litrov prtljažnega prostora. Ford Mondeo Hybrid uporablja pogonski sklop z elektromotorjem, ki pri poganjanju koles pomaga posebej razvitemu 2,0-literskemu bencinskemu motorju z Atkinsonovim ciklom. Vgrajen pa ima tudi generator za regenerativno polnjenje za zadnjimi sedeži vgrajenega litij-ionskega zračno hlajenega akumulatorja, z energijo 1,4 kWh.
Sistem samodejno preklaplja med bencinskim in električnim pogonom, ali pa ju uporablja v kombinaciji in tako zagotovi popolno kombinacijo moči in učinkovitosti. Celoten sistem pa postane še bolj učinkovit z regenerativnim zaviranjem, saj ta pretvori do 90% energije zaviranja, ki se drugače izgubi in z njo polni baterijo.
Na sprednjem delu so osvežili masko za zajem zraka, ki je sedaj obrnjena na glavo. Povsem novi so tudi polni LED prilagodljivi žarometi, meglenke in spodnji del odbijača. Vseeno pa Mondeo ostaja prepoznaven uglajen poslovni avto. Na zadku je pridobil nove LED-podpise, sredinska letvica pa povezuje zadnje luči.
V osnovi je še vedno na voljo 1.5 litrski ecoboost motor, dizelske vrste pa brani povsem novi 2.0 litrski EcoBlue z različnimi zmogljivostmi. Najmočnejši s kar 190 konji, ki je idealen za premagovanje daljših razdalj. V kombinaciji z novim 8-stopenjskim avtomatskim menjalnikom pa ima lahko radarski tempomat s funkcijo Stop&Go. Vsakodnevna vožnja v gneči bo tako postala znosnejša. Pri hibridu pa je na voljo le eCVT brezstopenjski menjalnik.
Ljubitelji športnega izgleda boste prišli pri prenovljenem Mondeu na svoj račun s paketom ST-Line. Ford ta paket ponuja že pri mnogih modelih, sedaj pa so ga oblikovali tudi za Mondea. Športni dodatki na sprednjem in zadnjem odbijaču, večji športni pragovi bodo poskrbeli za agresiven videz, trše in nižje podvozje pa za bolj pristen občutek med vijuganjem po ovinkih. Tudi notranjost bo postala bolj vznemirljiva.
Pri ostalih paketih v notranjosti najdemo nekaj novih tkanin pri oblazinjenju sedežev in ostalih površin. Najprestižnejši pa ostaja paket Vignale, ki serijsko ponuja v usnje oblečene sedežne prevleke in armaturno ploščo. Paket je tudi bogato naložen z dodatno opremo.
Vir: Cestni-dirkac.com