Ford se je zavezal, da bo imel vodilno vlogo pri zagotavljanju široke izbire elektrificiranih vozil s preprostim dostopom do polnjenja ter podporo z izboljšano povezljivostjo in ustreznimi mobilnostnimi storitvami.
V začetku letošnjega leta je Ford napovedal, da bo vsak model od uvedbe novega Focusa na voljo tudi v elektrificirani različici. To velja tako za nove modele kot za nove različice obstoječih vozil. Na voljo bodo posamezne možnosti ali kombinacije ‘blagih’, priključnih, povsem hibridnih ali povsem električnih pogonov, kar pomeni eno najobsežnejših ponudb elektrificiranih vozil za evropske uporabnike med vsemi proizvajalci avtomobilov.
Fordovi hibridni in povsem električni modeli uporabljajo različne tehnologije pogonskih sklopov in tehnične rešitve, da z zmogljivostjo in voznimi lastnostmi presežejo pričakovanja uporabnikov v najrazličnejših scenarijih uporabe za posamezna vozila.
Tako bo na primer pomoč z električnim navorom integriranega zaganjalnika/generatorja, ki ga poganja jermen (BISG) izboljšala dinamičnost pri vožnji z bencinskim motorjem v različicah družinskih avtomobilov Fiesta in Focus EcoBoost Hybrid, saj bo na voljo več moči in odzivnosti ob manjši porabi goriva.
Pri modelih EcoBlue Hybrid vključno s Transitom Custom in Tourneom Custom je tehnologija uporabljena izključno za dodatno zmanjšanje porabe goriva dizelskih pogonskih sklopov.
V segmentu športnih terencev nova Kuga Plug-In Hybrid in Explorer Plug-In Hybrid kombinirata motor z notranjim zgorevanjem, polnilno akumulatorsko baterijo in elektromotor za varčnejšo porabo in možnost vožnje brez izpustov.
Kuga uporablja hibridni menjalnik za razdelitev moči, ki združuje oba pogonska vira, da privarčuje kar največ goriva, Explorer pa deluje z vzporedno hibridno arhitekturo, ki kombinira polno moč motorja z notranjim zgorevanjem in elektromotorja za maksimalno vlečno zmogljivost.
Zaporedna hibridna konfiguracija modelov Transit Custom Plug-In Hybrid in Tourneo Custom Plug-In Hybrid konfiguracijo s polnilno akumulatorsko baterijo in elektromotorjem prilagaja uporabi – tako varčen bencinski motor uporablja izključno za polnjenje akumulatorske baterije brez fizične povezave s kolesi.
Povsem hibridna tehnologija s samodejnim polnjenjem, ki jo uporablja Mondeo Hybrid, za izjemno prefinjenost še posebej v mestih in v prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem omogoča čisto električno vožnjo. Pogonski sklop odpravi tako strah pred zmanjšanim dosegom kot potrebo po uporabi zunanjih virov za polnjenje akumulatorske baterije.
Fordova prihodnja povsem električna vozila bodo zagotovila naslednjo generacijo povezljivosti s povsem brezžičnimi posodobitvami, prav tako pa je podjetje v napredni fazi vzpostavitve omrežja polnilnic za uporabnike električnih vozil. Ford je ustanovni član konzorcija IONITY, ki se je zavezal h gradnji 400 polnilnih postaj na ključnih Evropskih lokacijah do leta 2020, kapaciteta polnjenja pa bo znašala 350 kW. To bo v primeri z obstoječim sistemi omogočilo znatno krajši čas polnjenja.
Ford se bo povezal tudi s podjetjem NewMotion pri zagotavljanju polnjenja ‘z enim postankom’ v NewMotionovem omrežju z več kot 100.000 polnilnicami v 28 državah po Evropi. Poleg tega je Ford sodeloval pri razvoju rešitve z domačo polnilno omarico in se bo povezal z glavnimi energetskimi podjetji, da bi uporabnikom zagotovil posebne tarife za polnjenje električnih vozil in storitve pri namestitvi.
“Pri elektrifikaciji ni ‘ene rešitve za vse’ – vsak uporabnik ima svoje želje in potrebe,” je povedal Joerg Beyer, tehnični izvršni direktor pri Fordu Evropa. “Fordova paleta pogonskih strategij je zasnovana tako, da pomaga kupcu najti ustrezno rešitev za kar najpreprostejšo in najprijetnejšo uporabo elektrificiranega vozila.”