Ford je danes objavil, da bo dopolnil paleto varčnih modelov Mondeo Hybrid z bencinsko-električnim pogonom in jim leta 2019 prvič dodal še praktično in prostorno karavansko izvedbo Mondea Hybrid.
Novi karavan Mondeo Hybrid bo izpolnil zahteve uporabnikov, ki morajo prevažati več prtljage, in jih navdušil z učinkovitostjo in prefinjenostjo električnega pogona v večini voznih scenarijev, obenem pa bo zagotovil doseg in svobodo tradicionalnih motorjev z notranjim zgorevanjem. Kot elegantni karavan bo Mondeo na voljo ekskluzivno uporabnikom v Evropi.
Celoten obseg tehničnih podatkov in cene za dopolnjeno paleto različic Mondea Hybrid, ki ga odlikujejo izjemno učinkovita poraba goriva in majhni izpusti CO2, zato je nadvse privlačna alternativa vozilom z dizelskim pogonom tako v voznih parkih kot za zasebne kupce, bodo pri Fordu objavili, ko se bo približal datum prodaje.
Mondeo Hybrid je trenutno na voljo kot elegantna štirivratna limuzina s profilom športnega kupeja in nizko strešno linijo, kupci pa lahko izberejo tudi prestižno različico Mondeo Hybrid Vignale.
“Za veliko uporabnikov je praktičnost karavanske karoserijske izvedbe nekaj brezpogojnega, zato z veseljem najavljamo, da bodo lahko od naslednjega leta vozniki, ki želijo voziti bolj varčno in do okolja prijazno, izbrali tudi dovršeni bencinsko-električni pogon našega novega Mondea Hybrid,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Elektrificirani pogonski sklopi bodo imeli ključno vlogo v naši evropski paleti izdelkov. Ford je zagotovil naložbo v višini 11 milijard dolarjev in načrtuje, da bo do leta 2022 na trg poslal 16 povsem električnih vozil, ki bodo del globalne palete 40 elektrificiranih modelov.”
Ford Mondeo Hybrid uporablja pogonski sklop z elektromotorjem, ki pri pogonu koles dopolnjuje posebej razviti 2,0-litrski bencinski motor z Atkinsonovim ciklom, in generator za regenerativno polnjenje za zadnjimi sedeži vgrajenega litij-ionskega zračno hlajenega akumulatorja (ki ga je možno reciklirati) z energijo 1,4 kWh. Za polnjenje akumulatorja tehnologija za regenerativno zaviranje zajame do 90 odstotkov energije zaviranja, ki bi bila sicer izgubljena.
Mondeo Hybrid lahko vozi v povsem električnem načinu, v katerem še posebej pri mestni vožnji in scenarijih s pogostim ustavljanjem in speljevanjem zagotavlja vrhunsko prefinjenost in učinkovitost. Hibridni pogonski sklop razvije 187 KM, za še večjo varčnost pri porabi goriva pa ga dopolnjuje pri Fordu razviti brezstopenjski samodejni menjalnik.
Med tehnologijami, zasnovanimi v pomoč voznikom pri doseganju optimalne učinkovitosti, so Fordov vmesnik s pametnim merilnikom (Smartgauge), električni servovolan, klimatska naprava z električnim napajanjem, hlajenje pogonskega sklopa in podtlačni sistemi, ki znatno zmanjšajo upor motorja.
Obsežen seznam tehnologij za večje udobje, priročnost in varnost vključuje aktivno zaviranje pri mestni vožnji, aktivno pomoč pri parkiranju, napihljive zadnje varnostne pasove, sistem za povezave in glasovno upravljanje SYNC 3 z 20 cm (8-palčnim) zaslonom na dotik ter Fordov prilagodljivi sistem sprednje osvetlitve z dinamičnimi žarometi LED.
Mondeo Hybrid je prvo hibridno električno vozilo v ponudbi Forda Evropa, z drugimi različicami Mondea z bencinskim in dizelskim pogonom pa ga izdelujejo v Fordovi najsodobnejši tovarni v španski Valencii.