Mustang RTR je kot prvi avto “predriftal” legendarni Nürburgring

01. oktobra 2018

Z 900 konjskimi močmi je Mustang RTR "predriftal" celotno progo, ki meri 20,7 kilometrov.

Legendarna proga Nordschleife na Nürburgringu, znana tudi kot ‘zeleni pekel’, je obvezen cilj za vse oboževalce bencinskih hlapov po vsem svetu. S svojo zahtevnostjo predstavlja izziv tudi za zelo izkušene voznike.

Kaj pa ‘driftanje’ čez celotno progo, ki meri 20,7 kilometra?

Prav to je kot prvi na svetu naredil prvak med ‘driftarji’ Vaughn Gittin Jnr za volanom svojega za dirke v ‘driftanju’ prilagojenega Forda Mustanga RTR, ki ga poganja v oddelku Ford Performance nastavljeni motor 5.0 Aluminator XS z 900 KM. *

Gittin Jnr pravi, da je bila “zabava pomembnejša od časa, v katerem je prevozil krog”. A kljub temu je pogosto vozil hitreje od 240 km/h, uničil tri komplete pnevmatik in v čez ovinke drsel v najvišji šesti prestavi.

Vaughn Gitten Jnr je povedal:

“Nordschleife je ena izmed legendarnih prog na svetu – morebiti celo najslavnejša – in kar se spomnim, sem bil zaljubljen v nevarnosti in ‘folkloro’ slavnega ‘zelenega pekla’ na Nürburgringu. Končno sem jo uspel obiskati leta 2013 in takrat sem si obljubil, da jo bom nekega dne ‘predriftal’ v celoti.”

“‘Driftanje’ po Nürburgringu mi je predstavljalo popoln izziv: številni se sprašujejo, ali je kaj takega sploh možno in ali bosta avto in voznik preživela ter cilj dosegla v enem kosu. Nekaj v meni me je gnalo, da sprejmem ta izziv.”

“Upam, da boste ob ogledu videa občutili intenzivnost in zabavo, ki mi ju je nudila ta izkušnja. Upam, da boste opazili, kako s svojim Fordom Mustangom zapuščam cono udobja in iščem meje tega, kar je možno narediti z avtom. Upam, da bo to navdih za vse, da presežejo mejo cone udobja in uživajo v vožnji!”

“‘Zelenega pekla’ še zdaleč nisem poznal tako dobro, kot sem si predstavljal. Ko pri teh hitrostih postrani drsite po progi, je vse drugače.”

“Pri večini krogov sem bil zunaj svoje cone udobja.”

“Ko smo se ustavili za prvo menjavo pnevmatik, sem bil navdušen. Moral sem zajeti sapo, česar za volanom nisem občutil, odkar sem bil ‘zelenec’ v prvenstvu Formula Drift.”

“Tega v videu sicer ne boste opazili, a nekajkrat me je bilo pošteno strah.”

“Moj najljubši del videa je obrat 360, posnet z dronom, popolnejše ne bi moglo biti.”

“Ena najbolj norih stvari v tem videu je skok na odseku Pflanzgarten. Hitrost na tem celotnem odseku je zelo visoka in takoj po pristanku sem moral zasukati avto počez, da bi ga dovolj upočasnil za oster desni ovinek. Ni bilo niti milimetra prostora za napake. To je bilo res noro.”

Statistika

  • Največji kot zasuka volana Mustanga je bil povečan na 65 stopinj
  • Za ‘driftanje’ čez celotno dolžino proge (20,76 kilometra) so bili potrebni trije kompleti pnevmatik Nitto
  • Med snemanjem so uničili en dron
  • Največja dosežena hitrost je bila 241 km/h – omejena zaradi prenosa
  • 5,0-litrski motor je opremljen s polnilnikom Vortech JL Trim Supercharger in lahko glede na nastavitev razvije 700–900 konjskih moči
  • Šest mikrofonov v notranjosti Mustanga je skušalo kar najbolje ujeti edinstven zvok

 

*Nadzorovano drsenje (‘driftanje’) je sicer na progi Nordschleife prepovedano in čeprav so nekateri vozniki ‘predriftali’ dele proge – vključno z dvema voznikoma, ki sta demonstrirala ‘driftanje’ med dirko –, je to prvi primer ‘driftanja’ po celotni progi.