Ford je predstavil posebno različico praktičnega in prefinjenega petsedežnega enoprostorca za različne dejavnosti (MAV) C-MAX Sport, ki bo aktivne družine navdušil z drznim športnim oblikovanjem in nadgradnjo notranjosti ter serijsko vgrajenimi naprednimi tehnologijami za vožnjo.
Novi C-MAX Sport družinam pomaga izstopati iz množice tudi z barvno usklajeno zunanjostjo z izbranimi črnimi elementi, značilno osvetlitvijo, unikatnimi platišči iz zlitine in dodatnimi športnimi oblikovnimi značilnostmi zunanjosti in notranjosti. Med serijskimi funkcijami za priročnost so tudi tehnologije za manj stresa pri vožnji v dežju in zahtevnih svetlobnih pogojih ter zagon motorja brez ključa.
Na družinski proračun bo pozitivno vplivalo zmanjšanje stroškov uporabe, ki jo zagotavlja vrsta varčnih bencinskih motorjev Ford EcoBoost in dizelskih motorjev TDCi, med katerimi je tudi večkrat nagrajeni 1,0-litrski EcoBoost, dopolnjen z inovativno tehnologijo za varčevanje z gorivom.
“Izbiranje med praktičnostjo in vznemirljivostjo zagotovo ni nekaj, s čimer bi se morale družine ukvarjati pri nakupu novega avtomobila, in naš novi Ford C-MAX Sport zagotavlja oboje, to pa dopolni z izjemno prostorno notranjostjo, v kateri je s prilagodljivimi in odstranljivimi sedeži možno dati prednost potnikom ali prtljagi, in samosvojim privlačnim oblikovanjem zunanjosti,” je povedal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa. “Vozila z višjo stopnjo opreme pritegnejo vse več in več naših kupcev, še naprej pa se povečuje tudi povpraševanje po dinamično oblikovanih vozilih z naprednimi tehnologijami.”
Petsedežni C-MAX in sedemsedežni Grand C-MAX navdušita s prefinjenostjo, praktičnostjo in zabavno vozno izkušnjo prostornega in vsestranskega enoprostorca. Med tehnologijami, ki so na voljo, sta tudi aktivna pomoč pri bočnem in pravokotnem parkiranju, ki po pritisku na gumb vozilo lahkotno usmeri v parkirno mesto, in prostoročni pomik prtljažnih vrat za zagotavljanje dostopa do prtljažnika s preprostim zamahom z nogo pod zadnjim odbijačem, da vozniku za odpiranje ni treba odložiti nakupovalnih vrečk ali drugih stvari. Kupci lahko izberejo Fordov sistem za komunikacije, razvedrilo in informacije SYNC 3, ki omogoča upravljanje zvočnega in navigacijskega sistema ter povezanih pametnih telefonov s preprostimi izgovorjenimi ukazi.
Dinamično, športno oblikovanje
Drzno oblikovani petsedežni C-MAX Sport dopolni sodobne poteze modela z velikim zadnjim spojlerjem in unikatnimi, energičnimi 17-palčnimi platišči iz zlitine, kupcem pa so za doplačilo na voljo tudi 18-palčna platišča iz zlitine.
Barvno usklajeni zunanjosti dajejo poudarek kontrastno črna streha in črna ohišja zunanjih ogledal ter spodnji del odbijača in bočnih pragov v barvi karoserije. V žaromete so vgrajene značilne dnevne luči LED, sprednji meglenki pa obroblja poseben črn okrov.
V kabini voznika in sovoznika objameta športna sedeža z izrazitim bočnim oprijemom, vseh pet sedežev pa je oblazinjenih s črnim blagom s kontrastnimi sivimi šivi. Za večje udobje in priročnost je C‑MAX Sport opremljen z naslonom za roko in predalom med sprednjima sedežema, usnjena glava prestavne ročice pa dopolnjuje usnjeno oblazinjenje volana, s katerim so serijsko opremljeni vsi modeli C-MAX-a.
Dovršeno udobje, priročnost in tehnologije za pomoč vozniku so zasnovani za preprostejša in manj stresna družinska potovanja. Za zagon brez vstavljanja ključa v kontaktno ključavnico je C-MAX Sport serijsko opremljen z gumbom za zagon motorja Ford Power, sistem za samodejno osvetlitev namesto dnevnih vključi zasenčene luči, ob prvih kapljah dežja tipalo vklopi brisalce, zadnja tipala za razdaljo pa poskrbijo za brezskrbno vzvratno vožnjo in parkiranje.
Varčni motorji
Z vrsto bencinskih in dizelskih motorjev, ki so optimalno prilagojeni za varčno delovanje v skladu z najnovejšimi emisijskimi standardi Euro 6, bo družinski proračun manj obremenjen. Novi C-MAX Sport je med drugim na voljo s Fordovim kompaktnim in zmogljivim 1,0-litrskim bencinskim motorjem EcoBoost, ki za zmanjšanje emisij CO2 in varčnejšo porabo goriva prvič deluje s tehnologijo za izklop valja.
Ta tehnologija samodejno prekine dovod goriva in delovanje ventilov enega od valjev, če vožnja ne zahteva celotne zmogljivosti, na primer pri vožnji z enakomerno hitrostjo oziroma ‘križarjenju’ brez obremenitev motorja. Sistem omogoča izklop in ponovni vklop valja v 14 milisekundah – 20-krat hitreje, kot traja, da pomežiknemo –, njegovo delovanje pa je glede zmogljivosti motorja povsem neopazno za voznika, saj ga dopolnjujejo napredne rešitve za nevtraliziranje tresljajev.
Fordov 2,0-litrski TDCi je na voljo v različicah s 150 KM in porabo od 5,2 l/100 km (izpusti CO2 138 g/km) ali 170 KM s porabo od 5,1 l/100 km (izpusti CO2 136 g/km). Vsi štirje dizelski motorji so na voljo s šeststopenjskim ročnim ali šeststopenjskim samodejnim menjalnikom.
# # #
*Navedena poraba goriva, izpusti CO2 in doseg z električnim pogonom so izmerjeni v skladu s tehničnimi zahtevami in specifikacijami zadnje različice Evropskih uredb (EC) 715/2007 in (EC) 692/2008. Poraba goriva in izpusti CO2 veljajo za različico vozila in ne za posamezno vozilo. Uporaba standardnih testnih postopkov omogoča primerjavo med različnimi tipi vozil in različnimi proizvajalci. Poleg učinkovitosti na porabo goriva/energije, izpuste CO2 in doseg z električnim pogonom vplivajo tudi način vožnje in drugi netehnični dejavniki. CO2 je glavni toplogredni plin, ki povzroča globalno ogrevanje.
Od 1. septembra 2017 se v skladu z zadnjo različico uredbe (EU) 2017/1151 za določena nova vozila uporablja homologacija s svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (World Harmonised Light Vehicle Test Procedure – WLTP), ki je nov in bolj realističen preskusni postopek za merjenje porabe goriva in izpustov CO2. Od 1. septembra 2018 bo WLTP povsem zamenjal novi evropski vozni cikel (New European Drive Cycle – NEDC), trenutni preskusni postopek. V času opuščanja NEDC se podatki o porabi goriva in izpustih CO2 pri ciklu WLTP preračunajo, da je možna primerjava s ciklom NEDC. Ker je prišlo do spremembe nekaterih elementov preskusov, lahko pride do odstopanj v primerjavi s prejšnjimi podatki o porabi in izpustih, kar pomeni, da bo lahko imel isti model vozila drugačno porabo in izpuste CO2.