BESEDILO Katja Štingl, FOTO Jure Šuligoj
David Urankar – v oddajah klepeta z gosti, snema oglase, povezuje prireditve, ukvarja se s športom, vmes pa vsak prost trenutek posveti sinu Liamu, staremu dve leti in pol, in ženi Ajdi.
Televizijskega voditelja avtomobili vedno znova očarajo in z navdušenjem jih tudi preizkuša, srce pa mu še zlasti poskoči, ko sede za volan kakšnega športnika. Kako vijuga med številnimi vlogami, in to ved¬no z optimizmom in nasmehom, nam je seveda zaupal kar med vožnjo. Tokrat smo prisedli na sovoznikov sedež prestižnega Fordovega Mondea Vignale. Občutek? Fenomenalen, sploh ko je na sedežu vklopil masažo. Pravi, da avto najbolje začuti na lepi vijugasti cesti med dinamično vožnjo, ki je vendarle po predpisih in varna. »Svoje meje preizkušam na kartingu ali dirkališču, ne pa na cesti,« pove ljubitelj adrenalina, sicer tudi prvi voznik boba pri nas. Po petih sezonah treniranja, ko mu je z ekipo za las ušla uvrstitev na olimpijskeg igre, je bob opustil, ljubezen do hitrosti, ki mu požene kri po žilah, pa je ostala.
Masaža na vsaki vožnji
Vozi zelo rad in prav vseeno mu je, ali po mestu, avtocesti ali kakšni zaviti regionalki. »Sem še iz tiste generacije, ko smo vsi komaj dočakali 18. rojstni dan, in nekaj dni po njem že veselo mahali z vozniškim izpitom. Zdaj mogoče malo manj uživam sredi gneče v središču mesta, a se tolažim z dejstvom, da promet pri nas v primerjavi z drugimi evropskimi mesti še kar v redu teče,« nam zaupa voznik, ki pri avtomobilu veliko stavi na udobje. »Včasih razlike med avtomobili med vožnjo skoraj ne opaziš, toda ko po petih ali več urah vožnje stopiš iz avta, se vendarle čutijo.« In takrat je še zlasti hvaležen masažnim sedežem, ki so se mu v avtomobilu sprva zdeli odveč. »Ko sem prvič slišal za masažni sedež v avtomobilu, sem si mislil, da je to že malo preveč. A ko spoznaš funkcijo masaže in po vožnji z Dunaja brez odmora stopiš iz vozila, ne da bi bili tvoj hrbet in noge trdi, veš, da so še kako koristni. Zdaj pravzaprav ni vožnje, da je ne bi vklopil. (smeh) Podobno se mi je pripetilo s funkcijo hlajenja sedežev – zdaj ne poznam več zaradi potu na telo zalepljene srajce v poletnih mesecih.«
Najraje posluša zvok motorja
Kadar vozi avto, katerega motor ponuja lepo zvočno kuliso, glasbe v avtomobilu ne posluša. »Ko se peljem sam, predvsem ob dolgih vožnjah, največkrat poslušam poddaje ali izbrano radijsko postajo,« nam zaupa očka, ki med družinsko vožnjo na daljših poteh sinčka zabava s petjem ali igricami, kot je štetje tovornjakov. In čemu pri šofiranju še daje prednost sodoben urban moški? »Če bi rekel varnosti, bi bil to preveč oguljen in pričakovan odgovor. Trudim se gledati na promet kot na celoto, ki se premika in znotraj katere si vsi želimo nekam prispeti. Če dam nekomu prednost, verjetno ne bom zamudil na sestanek. In če uporabljam smerokaze, da preostalim udeležencem ne bo treba ugibati, kam bom zapeljal, me prav tako nič ne stane,« pojasni. To, da vse dobro deluje kot celota, mu je pomembno tudi v življenju. Všeč so mu po¬drobnosti, a se morajo zliti v funkcionalno celoto – tako pri oblačenju, rad je namreč lepo in udobno oblečen, kot na domačem vrtu ali seveda v avtomobilu. In ko smo z veliko mero udobnosti prispeli na cilj, smo v celoto zaokrožili tudi naše srečanje – Mondeo se je, skupaj z Urankarjem, seveda, odlično postavil ob bok kovinskim pticam z i
Ford Mondeo Karavan Vignale 2.0 TDCI
Aerodinamične poteze Mondea so prispevale k brezčasni eleganci, tehnologije in vozna dinamika pa poskrbijo za popolno vozno izkušnjo.
Mondeo Vignale je Fordova najelegantnejša in najsodobnejša limuzina. Ročna dodelava, nadzor kakovosti ter vrhunski materiali vas bodo razvajali na najvišji ravni.
Šeststopenjski samodejni menjalnik Powershift.
Inteligentni štirikolesni pogon AWD.
Izjemno varčni in tihi dvolitrski turbodizel s 132 kilovati največje moči.
Vignale – Premium vozila in storitve po najvišjem standardu
Vignale je mojstrsko oblikovana izkušnja lastništva, prikrojena lastniku.
Ob nakupu novega vozila pri trgovcu z vozili Ford v Sloveniji je lastnik upravičen do treh brezplačnih rednih servisov. V prvih petih letih lastništva lastniku do trikrat na leto pripada brezplačno zunanje in notranje čiščenje vozila v prodajno-servisnem centru Ford kjerkoli v Sloveniji. Vozilo ima tudi petletno jamstvo brez omejitve prevoženih kilometrov.
Vrhunska letalska tehnologija iz Slovenije
Ajdovsko podjetje Pipistrel, vodilni svetovni proizvajalec visokotehnoloških ultralahkih letal in jadralnih letal s pomožnim motorjem, premika meje v letalstvu. Ustanovljeno je bilo leta 1987 kot prvi zasebni proizvajalec letal v takrat¬ni Jugoslaviji, slovi pa po inovaciji Taurus-Electro, prvem dvosedežnem električnem letalu na svetu. Trenutno je v razvoju letalnik, ki bo služil za prevoze ameriškega podjetja Uber v svetovnih velemestih, na trg naj bi prišel leta 2025.