Fiesta ostaja na tronu

29. maja 2018

Ob novi predstavitvi avtomobila, ki je že pri starejšem modelu pokazal, da zna vozniku zares narisati nasmešek na obraz, so pričakovanja vedno visoka. Toda nova Fiesta ST jih je znala doseči. Kaj pa preseči?

Kup dvomov in pomislekov se mi je pletlo po glavi na poti do Nice, kjer naj bi prvič sedel v novo generacijo avtomobila, za katerega lahko mirno trdim, da je bil v odhajajoči generaciji eden najboljših, če ne že najboljši v razredu. Fiesta ST nas je namreč navdušila z odkrito in zabavno osebnostjo, ki je (za sprejemljivo ceno) vozniku vedno znala narisati širok nasmeh na obraz. Dokaz, da surova moč ni vse …Fiesta ostaja na tronu

Tudi tokrat je šla evolucija v tej smeri. Novi model je namreč prvi ST v zgodovini, ki ga poganja trivaljnik, in prvi, ki ima le – 1,5-litrski motor. V ozadju sta izpust CO2 in poraba, ki so jo želeli obdržati na zmerni ravni, čeravno bo obljubljenih šest litrov težko doseči. No, gre tudi za znižanje mase vozila, saj je trivaljnik nekaj lažji od prejšnjega modela, kljub precej večjim zunanjim (in notranjim) meram avtomobila (7 cm daljši, 1,5 širši) in daljšemu spisku opreme je novi ST le dobrih 20 kilogramov težji. Toda zmogljivosti so, tako pri Fordu, boljše.

Ne le zaradi motorja in visokega navora (290 Nm) že pri 1600 vrtljajih, pač pa tudi zaradi boljšega podvozja, s tem boljšega oprijema, štartnega programa in (opcijske) zapore diferenciala. Dve desetinki naj bi bil novi model do stotice hitrejši (6,5 s), ampak kot rečeno – gole številke in surova moč pri Fordu nikoli niso igrale glavne vloge.

Preberi celoten prispevek >

Vir: Vecer.com