Po razkritju 5265 m2 velikega oglasa – površina 20 teniških igrišč – za novega športnega terenca Ford EcoSport na legendarni zgradbi Espana v središču Španskega Madrida je Ford prejel uradno potrdilo organizacije GUINNESS WORLD RECORDS, da je lastnik največjega oglasa na svetu.
Uradni predstavnik organizacije GUINNESS WORLD RECORDS je pregledal 2000 kg težko instalacijo in potrdil, da je bil Fordov poskus postavitve največjega oglasa uspešen, saj je prejšnji rekordni oglas v Dhahranu v Saudski Arabiji presegel za 241,93 m2.
“Vpis v Guinnessovo knjigo rekordov z največjim oglasom dokazuje ustvarjalnost, ki je gonilo našega podjetja,” je povedala Elena Burguete, direktorica trženja pri Fordu Španija. “Fordovo geslo je ‘Go Further’ – pojdi dlje, in prav to je bil naš cilj s kampanjo ob uvedbi novega EcoSporta. Na najboljši možen način smo sporočilo ‘življenje je tam zunaj, kaj pa ti?’ prenesli kar največ ljudem prav v središču Madrida.”
Oglas bo nameščen do konca februarja, nato pa ga bodo podarili središču za zaposlovanje oseb s posebnimi potrebami ustanove Apascovi, kjer vse uporabljene materiale čaka novo življenje.
Elegantni novi Ford EcoSport, zasnovan za uživanje v mestnem in podeželskem življenju, je naprodaj po vsej Evropi, prvič pa je na voljo tudi kot športni EcoSport ST-Line z oblikovnim pečatom oddelka Ford Performance. Kupci lahko izberejo tudi Fordov inteligentni štirikolesni pogon in tehnologije za pomoč vozniku vključno s sistemom za povezave SYNC 3 in kamero za prikaz območja za vozilom.
O Guinnessovi knjigi rekordov (Guinness World Records)
GUINNESS WORLD RECORDS (GWR) je organizacija, ki spremlja in potrjuje doseganje svetovnih rekordov. Vsakoletno legendarno Guinnessovo knjigo rekordov so prvič izdali leta 1955, doslej pa so jih v več kot 100 državah in v 20 jezikih prodali že več kot 136 milijonov izvodov. Od leta 2007 vsako leto izdajo tudi posebno knjigo za ljubitelje igric Guinness World Records: Gamer’s Edition, doslej so jih prodali več kot 4 milijone izvodov.
Globalni televizijski program Guinness World Records letno spremlja 750 milijonov gledalcev, več kot dva milijona pa je sledilcev kanala GWR na YouTubu, ki letno zabeleži več kot 300 milijonov ogledov. Spletna stran GWR ima vsako leto 18 milijonov obiskovalcev, 10 milijonov jih spremlja njihovo stran na Facebooku. Prodajni oddelek organizacije Guinness World Records nudi prilagojena svetovanja za nekatere od največjih svetovnih blagovnih znamk in agencij.