[Rtvslo.si]
Ford je ena tistih svetovnih znamk, ki menijo, da lahko eni in isti modeli zadovoljujejo želje in potrebe na vseh celinah našega planeta. Tako so se torej Fordovci pred leti lotili izbiranja najboljših modelov iz svojih podružnic na posameznih celinah, da bi to globalno najboljšo modelsko paleto ponudili vsemu svetu. Tako je Amerika dala Mustanga, Nemčija Focusa, Fiesto in Mondea, Brazilija pa Ecosporta.
A začelo se je počasi, neambiciozno, prvi Ecosport je bil zasnovan z mislijo na nizko kupno moč in tako predvsem južnoameriška uspešnica. Saj se je res prodajal tudi pri nas, a brez kakega posebnega pompa, temu primeren je bil tudi prodajni izkupiček.
A s to prenovo je Ecosport prevzel popolnoma drugačno vlogo. Že ko smo ga konec 2016 premierno zagledali na salonu v Los Angelesu, so ameriški mediji pisali, da je to eden najpomembnejših novincev. Zakaj? Zato ker Amerika malih SUV-jev še ni poznala, kot kažejo odzivi, je potencial velik. A popolnoma drugačno stanje pa je v Evropi, kjer tovrstni avtomobili predstavljajo najhitreje rastoči avtomobilski segment. Prav zaradi tega dejstva ni presenetljivo, da so imeli pri tej Ecosportovi prenovi glavno besedo evropski Fordovci, tisti iz Kölna in Londona. In kako dobro so evropeizirali ta brazilski izdelek, to je res nadvse hvalevredno.
Preberi celoten prispevek >
Vir: Rtvslo.si