Majhen avto + obilo zabave = Nasmeh do ušes!

20. septembra 2017

[Avtofotomarket.si]

Nova Fiesta nadgrajuje najboljšo vozno dinamiko v razredu z odličnim oprijemom, najboljšo zmogljivost pri ustavljanju in izboljšanim občutkom krmiljenja. Vse to dopolnjuje visoko kakovost in prefinjenost vožnje, saj so vse komponente skrbno optimizirane za udobje in maksimalno izkušnjo pri vožnji.

Vrsta dovršenih bencinskih in dizelskih motorjev, skladnih z zahtevami emisijskega standarda Euro 6, zagotavlja zmogljivost in varčnost za najboljšo vozno izkušnjo v tem razredu in manjše stroške uporabe.Majhen avto + obilo zabave = Nasmeh do ušes!

Fordov šestkrat nagrajeni 1,0-litrski bencinski motor EcoBoost je na voljo v različicah s 100 KM, 125 KM in 140 KM ter novim šeststopenjskim ročnim menjalnikom z zmanjšanim trenjem. 1,5-litrski TDCi s 120 KM je prvi tako zmogljivi dizelski motor za Fiesto – prinaša vsestransko kombinacijo moči, navora in varčne porabe za zabavno vozno izkušnjo. Fordov 1,1-litrski bencinski motor si trivaljno arhitekturo deli z 1,0-litrskim EcoBoostom, v izvedbi s 70 KM in 85 KM je na voljo z novim petstopenjskim ročnim menjalnikom.

Za varčnejšo porabo goriva so vsi motorji na voljo s tehnologijo Auto‑Start‑Stop, 1,0-litrski EcoBoost in 1,5-litrski TDCi s 85 KM pa sta opremljena tudi z aktivno masko pred hladilnikom. Nova tipka Eco pri ročnem menjalniku prilagodi nastavitve motorja in dušilne lopute ter tako vozniku pomaga privarčevati še več goriva. Zračni upor zmanjšajo plošče za usmerjanje zraka pod podvozjem.

Še zabavnejša za vožnjo!

Obsežnejša uporaba borovega jekla, lasersko varjenje, toga pritrditev sprednjega pomožnega okvirja in posebej varjena pritrdišča zagotavljajo povečanje vzvojne togosti za 15 odstotkov. Sprednji kolotek je povečan za 30 mm, zadnji za 10 mm, medosna razdalja pa za 4 mm, kar omogoča optimizacijo vzmetenja za uporabo večjih, 18-palčnih platišč. Lažja in bolj toga votla sprednja prečna vodila koles prispevajo k boljšemu nadzoru nad nagibanjem in boljšemu občutku pri upravljanju. Trenje pri krmiljenju je zmanjšano za 20 odstotkov, menjalniki pa zdaj zagotavljajo še bolj uglajeno prestavljanje.

Fiestino podvozje nudi za 10 odstotkov boljši oprijem pri vožnji skozi ovinke, podpira pa ga tudi elektronski nadzor vektorjev navora, ki izboljša vozno izkušnjo z občutenim zaviranjem notranjih koles za boljši prenos sile na podlago in večjo stabilnost v ovinkih. Zavorne razdalje pri hitrosti 100 km/h so krajše za več kot osem odstotkov. Modeli z motorji z več kot 100 KM so opremljeni s kolutnimi zadnjimi zavorami.Majhen avto + obilo zabave = Nasmeh do ušes!

Nove dvojne vzmetne puše so za ostrejši odziv krmiljenja dvakrat bolj toge kot pri predhodnici. Za boljšo izolacijo neravnin na cesti se puše izbočijo na poseben način, v kombinaciji z večjim zadnjim vzvojnim drogom pa tako zmanjšajo prenos udarcev ob manjše grbine in hrupa s ceste v notranjost vozila.

“Zabavna vožnja je bila vedno bistven del Fiestine privlačnosti in naša nova Fiesta ostaja zvesta temu značaju, ki je navduševal številne generacije, saj jo odlikuje najostrejša, najbolj športna in najbolj uravnotežena zmogljivost doslej,” je povedal Joe Bakaj, podpredsednik oddelka za razvoj izdelkov pri Fordu Evropa. “Z dodatnim slogom, večjo prefinjenostjo, tehnologijami in še več zabave bo Fiesta zagotovo najbolj priljubljen majhen avto v Evropi tudi v prihodnje.”

Vir: Avtofotomarket.si