Ford je nad Slovenijo navdušen, kaj sledi?

03. septembra 2017

Po Evropi so zaokrožile fotografije Pirana, Lipice, Postojne, Ljubljane ...

Ford je nad Slovenijo navdušen, kaj sledi?

Ford je Slovenijo izbral za regionalno predstavitev nove generacije Fieste. Na sončno stran Alp so povabili blogerje, vlogerje in avtomobilske novinarje iz 15 evropskih držav. Zakaj so izbrali prav Slovenijo, smo se pogovarjali s Fordovo PR-ovko, ki skrbi za novinarje iz 40 držav Oksano Polovajevo. Slednja je že skoraj 20 let zaposlena pri Fordu, prav takrat pa je prvič spoznala Slovenijo, saj je Ford tu takrat gostil predstavitev Mondea.

Kako to, da ste izbrali Slovenijo za predstavitev nove Fieste? To se pri nas ne zgodi prav pogosto.

Že lani smo naredili regionalni dogodek v Sloveniji, na katerem smo predstavili naš poltovornjak Ford Ranger. Z dogodkom smo bili zelo zadovoljni. Navdušile so nas naravne lepote Gorenjske. Po takih dogodkih pogosto z novinarji naredimo ankete, kjer ocenijo tudi primernost lokacije. Vtisi, ki smo jih dobili, so bili odlični, od prav vseh udeležencev. Zato smo se odločili, da se vrnemo.

Ford je nad Slovenijo navdušen, kaj sledi?

Torej je bil dogodek z Fangerjem ključen, da v Sloveniji predstavljate tudi povsem novo generacijo Ford Fieste?

Zagotovo je bil to eden od vzrokov za odločitev, da regionalno predstavitev nove Fieste naredimo v Sloveniji. Na žalost me lani ob predstavitvi Rangerja tu ni bilo, za dogodek je skrbel moj nekdanji kolega. Povedal nam je o lepotah Slovenije. To sem si vsekakor zapomnila in tudi sama sem bila radovedna, kakšna je Slovenija. V pomoč pri organizaciji dogodka mi je bila tudi slovenska PR ekipa, ki je zelo profesionalna in ustrežljiva. Vse našteto so bili kamenčki v mozaiku, da smo na koncu za ta regionalni dogodek, na katerem smo gostili predstavnike medijev iz 15 držav, izbrali Slovenijo.

Kaj vse so si lahko udeleženci ogledali. Kam so se odpeljali?

Tokrat nismo odšli na Gorenjsko, pač pa proti slovenski obali. Proti portoroški plaži, bili smo v Piranu in Lipici, tudi v Ljubljani.

Kako vam je bilo všeč?

Zelo, še bolj pa sem vesela, ker so bili navdušeni blogerji, vlogerji in novinarji, ki smo jih povabili na dogodek v Slovenijo. Seveda pa nam ni pomembno zgolj to, da jim je všeč dežela, ki jo izberemo, seveda je tudi to zelo pomembno, ampak tudi to, da spoznajo naš avtomobil. Kakšne so njegove vozne lastnosti, uporabnost, udobje med vožnjo. Torej kakšen je avto tehnično in vizualno. Zato so potrebne dobre ceste in to je tisto, kar Slovenija ponuja. Ceste proti primorski so odlične za preizkus avtomobila, hkrati pa ima voznik in potniki prelep pogled na naravne danosti iz avtomobila. Udeleženci so tako lahko dobro preizkusili naš novi produkt in hkrati uživali v lepotah Slovenije. To je zelo pomembno, saj vse to vpliva na njihov končni vtis. Natančno to, kar smo želeli z izborom lokacije za predstavitev, smo tudi dobili.Ford je nad Slovenijo navdušen, kaj sledi?

Omenili ste, da ste bili navdušeni nad slovenskimi cestami. Kaj točno ste mislili s tem?

Kot veste, je Fiesta kompaktni petvratni model, ki je namenjen za vožnjo v mestu in tudi pobeg izven mesta, na kakšno zavito cesto, tudi gorsko. S Fiesto želimo poudariti tudi njen dinamični značaj. In Slovenija ima prav take ceste, zavite, najdemo serpentine, ceste, ki se iz visokogorskih predelov hitro spustijo v doline, celo do morja. Na ta način lahko voznik do podrobnosti preizkusi vse vrline avtomobila. Letos smo na žalost lahko preizkusili le Fiesto ST-line, saj športna različica Fiesta ST na ceste prihaja šele naslednje leto.

Pogosto imajo avtomobilske znamke na takih predstavitvah še druge zahteve, glede nastanitve, restavracij?

Tudi to je pomembno, tako hrana kot nočitve, prav tako prometna infrastuktura.Ford je nad Slovenijo navdušen, kaj sledi?

V večini primerov pri tovrstnih avtomobilskih dogodkih je zahteva tudi 5-zvezdični hotel. Slovenija jih nima na pretek, Ljubljana ga je dobila šele pred kratkim.

5-zvezdični hoteli so zaželeni, niso pa vedno pogoj. Pogosto so nastanitev v butičnih hotelih, drugih nastanitvah. Standard pa je v vsakem primeru za nas pomemben.

V prvi vrsti ste povabili „lifestyle“ medije, ne specializirane avtomobilistične medije. Zakaj?

Zelo se ukvarjamo z vlogerji, blogerji, posamezniki, ki imajo na socialnih spletnih omrežjih veliko sledilcev, so vplivni in v javnosti ustvarjajo mnenje o določenem izdelku. V Slovenijo smo povabili okoli 70 odstotkov „lifestyle“ medijev, ostali pa so klasični avtomobilski novinarji. Veliko je televizijskih ekip. Z vsemi sem se pogovarjala in vsi so bili zelo zadovoljni s programom. Vsi, ki Slovenije še niso dobro poznali, so priznali, da so bili navdušeni.

Ford je pretekli teden tudi slovenskim novinarjem uradno predstavil novo Fiesto, to pomeni, da se je začela prodajati pri nas. Zahvaljujoč floti Fiest, ki ste jih pripeljali v Slovenijo, so se avtomobili ves teden vozili na relaciji Ljubljana – Portorož, kar pomeni, da so bili opaženi na cestah. Ljudje so jih videli, pogosto v koloni. Lahko to prinese večjo prodajo v Sloveniji? Vsaj zdaj ob začetku prodaje. Kakšna reklama je to za Ford?

Zagotovo. Verjamem v to. Sploh, ker je B segment vozil, v katerega se uvršča Fiesta, v Sloveniji močno zastopan. Prav imate. Če je avtomobil opazen, to vsekakor vpliva na prodajo. Ljudje, ko avtomobil vidijo, se odločijo, da se o njem podrobneje pozanimajo.Ford je nad Slovenijo navdušen, kaj sledi?

Ste v Sloveniji naredili tudi uradne fotografije Fieste, ki jih boste delili z mediji po vsem svetu?

Tako je. Naredili smo ogromno fotografij, posneli smo ogromno video materiala. Ves ta material bomo delili z mediji iz drugih držav, dobili jih bodo tudi trgovci vozil po vsej Evropi.

Glede na to, da je Ljubljana dobila tudi 5-zvezdični hotel, tudi glede na vašo izkušnjo, si lahko Slovenija obeta premiero kakšnega povsem novega Forda v bližnji prihodnosti?

Na to sem že pomislila. Za nami je zares lepa izkušnja. Tokrat so bili v štirih dneh z nami novinarji iz 15 držav, v primeru evropske premiere bi gostili novinarje iz 40 držav. To zahteva veliko večjo podporno ekipo, kot smo jo imeli zdaj, ko je vse skupaj organiziralo in vodilo zgolj osem ljudi, ki so se odlično izkazali. Zagotovo bo Slovenija ena od naših opcij tudi v prihodnje, saj smo bili z vsem zelo zadovoljni.

Vir: Zurnal24.si