Ford EcoSport končno piha na dušo slovenskih voznikov

06. septembra 2017

Ford je še dodatno zakompliciral izbiro novega avtomobila.

Ford EcoSport končno piha na dušo slovenskih voznikov

Razred kompaktnih križancev je tako v Evropi kot pri nas največja prodajna uspešnica. Kompaktni križanci, narejeni na osnovi kompaktnih kombilimuzin, so se v zadnjih letih krepko namnožili. Potencialni kupec vozila tako ne izbira več le med dvema ali tremi malimi suvi, ampak med desetim, celo petnajstimi.

Ford je imel svoje železo v ognju že prej, a je bil globalni model EcoSport vsaj pri nas precej spregledan za razliko od modelov, kot so Peugeot 2008, Renault Captur, Nissan Juke in drugi, ki so bili namensko izdelani za evropske voznike.

V Evropi je največja rast prav v segmentu športnih terencev. Število registracij SUV-jev se je v primerjavi z enakim obdobjem v prejšnjem letu povečalo za več kot 21 odstotkov, v letu 2016 pa so SUV-ji predstavljali že več kot četrtino vseh novih avtomobilov. Lani se je Fordova prodaja SUV-jev v Evropi povečala za več kot 30 odstotkov.

Nov dizel, menjalnik in pametni štirikolesni pogon

Pri Fordu so zdaj predstavili novega EcoSporta, ki bo tudi pri nas resnejši konkurent v B SUV razredu. Prvič je na voljo tudi s Fordovim inteligentnim štirikolesnim pogonom za boljši oprijem na asfaltu in terenu. Vsekolesni pogon stalno meri oprijem pnevmatik na cestišču in lahko v manj kot 20 milisekundah – dvajsetkrat hitreje od enega samega pomežika z očmi – navor med sprednjimi in zadnjimi kolesi porazdeli v razmerju do 50:50. Sistem zagotavlja prenos navora vsem štirim kolesom, da tako omogoči optimalno vodenje in oprijem še posebej na spolzkih cestiščih.

Novost je tudi novi štirivaljni 1,5-litrski dizelski motor EcoBlue s 93 kilovatov moči (125 KM). Tovarniška poraba goriva je 4,5 litra na 100 kilometrov, emisije CO2 pa 119 gramov na prevožen kilometer.

Emisije CO2 so znižali z nizkotlačnim povratnim tokom izpušnih plinov v kombinaciji z vodnim/zračnim hlajenjem polnjenja za učinkovitejše zgorevanje in zmanjšanje izpustov, integriranim polnilnim kolektorjem za optimalno prezračevanje motorja. Turbopolnilnik z manjšo vztrajnostjo skrbi za hitrejši in bolj nadzorovan odziv polnilnika, izdelan je iz materialov za raketne motorje, ki so zasnovani za uporabo pri visokih temperaturah. Visokotlačni sistem vbrizgavanja goriva zagotavlja večjo odzivnost, tišje delovanje in natančnejšo oskrbo z gorivom.

Povsem nov je šeststopenjski ročni menjalnik z manjšim trenjem, ki bo na voljo od sredine leta 2018.Ford EcoSport končno piha na dušo slovenskih voznikov

Tudi ST-line

Prav tako je prvič na voljo športno oblikovana različica EcoSport ST‑Line s potezami oddelka Ford Performance, novi Ford EcoSport pa prinaša tudi tehnologije za pomoč vozniku, vključno s sistemom za povezave SYNC 3, tempomatom z nastavljivim omejevalnikom hitrosti in kamero za prikaz območja za vozilom.

Na videz ohranja robato obliko, tokrat brez rezervnega kolesa na zadku. Na uporabnika osredotočena nova notranjost pritegne z lebdečim sredinskim 8-palčnim zaslonom na dotik, ogrevanim volanom, po vzoru na fiesto si je možno omisliti zmogljiv audio sistem B&O PLAY, križanec ima nove rešitve za shranjevanje, kot je nastavljivo dno prtljažnika.

Vir: Zurnal24.si