Prevetritev priljubljenega dostavnika

13. julija 2017

Pri Fordu so nedavno predstavili osvežen Transit Custom, ki bo na ceste zapeljal zgodaj prihodnje leto. Poleg vizualnih sprememb in dodatne opreme pa bo Transit na voljo tudi kot priključni hibrid, čeprav šele kasneje.

Pri Fordu so se odločili za temeljito prenovo svojega dostavnika Transit Custom, ki bo za pogon uporabljal 2,0-litrski turbodizelski motor z močjo 77 kW (105 KM), 96 kW (130 KM) in 125 kW (170 KM). Bolj zanimiv bo vsekakor priključni hibrid, katerega pogonski sklop ostaja zavit v tančico skrivnosti. Na voljo bo tudi ekonomična različica econetic, ki bo skupaj z vstopnim motorjem, sistemom stop-start in pnevmatikami z nizkim kotalnim uporom varčeval z gorivom. Tudi hitrost bo omejena na 100 km/h, zaradi česar bi lahko povprečno porabil samo 5,7 litra nafte na 100 prevoženih kilometrov, kot obljubljajo v tovarni.

Kot poprej bo Transit Custom na voljo v dveh višinah, z dvema različno dolgima medosjema in s kapaciteto nosilnosti do 1.450 kilogramov. Poleg tega bo dostavnik na voljo v tovornih in potniških različicah, največje spremembe ob prevetritvi pa so vsekakor na sprednjem delu. Tam bo odslej nova maska s posodobljenimi lučmi, v katerih bodo tudi LED dnevne luči. Več novosti bo v notranjosti, kjer so naredili kabino po vzoru novega modela fiesta, osredotočili pa so se na udobje in boljšo kakovost. Kljub temu je Transit Custom še vedno delovni stroj, zato so materiali trdoživi, samo spredaj pa je na voljo 25 litrov odlagalnih površin. Med novostmi gre izpostaviti še nove vratne obloge, ki so zdaj bolj praktične in seveda tudi velik zaslon na dotik multimedijskega sistema Sync3, ki bo na voljo pri bolje založenih različicah, za vse ostale pa bo na voljo držalo za pametne telefone.

Med varnostno opremo bodo odslej pameten omejevalnik hitrosti, ki bo spremljal omejitve prometnih znakov in samodejno omejil hitrost avtomobila, na voljo pa bodo še opozorilnik na avtomobile v mrtvem kotu, na prečni promet od zadaj, samodejno zaviranje v sili, radarski tempomat in sistem za ohranjanje voznega pasu. Cene zaenkrat še niso znane, bodo pa gotovo primerljive aktualnim. Vsekakor pa bo treba za novinca odšteti vsaj 21 tisočakov.

Vir: Volan.si