Fanta iz Cestnega dirkača zapeljala Fiesto ST

24. avgusta 2018

Prva vožnja

Svet avtomobilizma je zagotovo eden najbolj dinamičnih procesov, kar jih poznam. Vsako leto se na trgu pojavijo nove tehnološke rešitve, novi modeli in številni varnostni sistemi. Včasih je že kar težko slediti vsem trendom in razlikam, ki jih ponujajo številni proizvajalci. Dinamičnost je ena tistih besed, s katero bi lahko opisal trenutno najmanjšega športnega člana Fordove družine.

Preberi celoten prispevek >

Fiesto že od nekdaj poznamo le v najboljši luči in prav takšni so občutki ob srečanju z novo Fiesto ST. Brez zadržkov lahko priznam, da gre za avto, ki me je v letošnjem letu resnično presenetil. Zavedam se, da leta še ni konec, vendar močno dvomim, da bom do novega leta vozil avto, ki bi mi pustil enake spomine kot nabrita Fiesta. Da ne ostane le pri besedah, je čas za bistvo.

Fanta iz Cestnega dirkača zapeljala Fiesto ST

ST-Line in ST si delita določene zunanje poteze, vseeno pa so razlike, ki najmočnejšo Fiesto naredijo nekaj posebnega. Pri sprednji maski opazimo grafitno sive usmernike zraka okrog meglenk, ki lepo dopolnijo prednje polne LED žaromete s sivim ozadjem. To so malenkosti, ki avtomobilu dodajo točke pri športnem izgledu.

Fanta iz Cestnega dirkača zapeljala Fiesto ST

Največja razlika je zagotovo opazna pri zadku, kjer najdemo difuzor v barvi vozila ter dvojni zaključek izpušne cevi. Gre za dva magična “rora”, ki poskrbita za nepozabno zvočno kuliso. Nisem pričakoval, da bo mala Fiesta ST dosegla standarde, ki jih je postavil veliko močnejši Focus RS. Ford je v zadnjih nekaj letih predstavil kar nekaj športnih avtomobilov, ki so poskrbeli za nov pogled na svet avtomobilizma. Številni si želimo pokanja iz izpušnih cevi in temu trendu po novem sledijo tudi drugi.

Fanta iz Cestnega dirkača zapeljala Fiesto ST

Preberi celoten prispevek >

Vir: Cestni-dirkac.com