Po vsem svet milijoni ljudi sedejo za volan navideznega Fordovega avtomobila in se navdušeno pomerijo s prijatelji v spletnih skupnostih. Zdaj Ford išče najboljše spletne dirkače, da bo z njimi sestavil svoje prve e-športne ekipe.
Prvi korak je Gamescom, vodilni dogodek s področja kulture digitalnih iger v Evropi: Ford bo sestavil državna moštva Fordzilla za Francijo, Nemčijo, Italijo, Španijo in Veliko Britanijo pa tudi evropsko ekipo, sestavljeno iz zvezdnikov posameznih državnih moštev.
“Pri Fordu imamo dirkaško poreklo, ki nam ga lahko marsikdo zavida. Napočil je čas, da te svoje izkušnje in znanje uporabimo še v svetu e-športa – da pritegnemo domišljijo nove generacije virtualnih dirkačev in jih navdušimo za vožnjo s katerim od naših modelov Ford Performance,” pravi Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa.
V letu 2019 bo globalni trg e-športa predvidoma ustvaril prihodek 1,1 milijarde USD, kar pomeni 26,7 odstotka več kot leto prej, ‘občinstvo’ pa bo doseglo 453,8 milijona, od tega 201,2 milijona navdušenih e-športnih uporabnikov in 252,6 milijona občasnih gledalcev. Klasični stereotip o ciljni skupini najstnikov ne drži – povprečni igričar je v zgodnjih tridesetih letih.
Ford odkriva sinergije med igričarstvom in mobilnostjo ter možnosti za sooblikovanje naše skupne prihodnje poti – ko smo na vsakodnevni poti v službo in domov, ko bomo potniki v avtonomnih vozilih ali ko preprosto uživamo v osupljivi zmogljivosti.
“Razlika med dejanskim in navideznim svetom je vse bolj zabrisana. Igričarstvo je del splošne kulture. Najboljši igričarji izzivajo profesionalne dirkače v dejanskem življenju in številne naše vsakodnevne dejavnosti vključujejo elemente iger, od uporabe aplikacij za povečanje telesne pripravljenosti do zbiranja točk zvestobe za brezplačno kavo,” je povedal Amko Leenarts, direktor oblikovanja pri Fordu Evropa. “Strast in strokovnost skupnosti igričarjev nam lahko pomagata pri vpogledu v naša prihodnja potovanja in pri razvoju – tem področjem smo vsi predani in nas resnično navdušujejo.”
Leta 2017 je imel Ford kot prvi avtomobilski proizvajalec razstavni prostor na Gamescomu, na katerem več kot 1000 razstavljavcev vsako leto nagovarja na stotisoče obiskovalcev, lani pa je Ford poskrbel še za en pionirski dogodek – pod žarometi je prvič stal Ford Ranger Raptor, športna različica najbolje prodajanega pickupa v Evropi.
Med igrami, v katerih se bodo pomerila moštva Fordzilla, je nagrajena igra Forza Motorsport 7, delo razvijalcev podjetja Turn 10 Studios, ki sodi pod Microsoft Game Studios. Franšiza Forza je najbolje prodajana dirkaška igra v tej generaciji konzolnih iger in ‘pod eno streho’ povezuje eno največjih dirkaških skupnosti na svetu. Več milijonov ljudi na vseh koncih našega planeta vsak mesec igra igre Forza, milijon igralcev pa izbere Fordova vozila.
“Veseli nas, da je Forza Motorsport igra, ki je prva izbira velikih znamk, kot je Ford, ko se lotijo pobud s področja e-športa,” je povedal Justin Osmer, višji vodja razvoja partnerskih odnosov v podjetju Turn 10 Studios, kjer so ustvarili Forza Motorsport. “Z milijoni navdušenih uporabnikov igre Forza se je znatno povečalo tudi število tistih, ki želijo vstopiti na področje e-športa ali si ga vsaj ogledati in veseli nas, da družba Ford Motor Company kot naš dolgoletni partner prinaša nove priložnosti s svojim sodelovanjem.”