Mesec dni s Ford Kugo priključni hibrid

09. julija 2025

V uredništvu Avtomanije so v mesecu dni s Ford Kugo Titanium prevozili nekaj več kot 2500 kilometrov na povsem različnih cestah in pri tem merili učinkovitost priključnega hibrida.

Avtor: Peter Pirkovič, Avtomanija

Ford Kuga priključni hibrid – PHEV je po znižanju cene postal zanimivejša izbira med srednje velikimi družinskimi križanci. Ford je ceno precej znižal – osnovna različica zdaj v primeru financiranja stane manj kot 31.000 evrov. Na testu, ki je zajemal 2.617 kilometrov (od tega polovica na elektriko), je Kuga porabila povprečno 4,4 l/100 km. V mestni vožnji je zaradi električnega pogona izjemno učinkovita, doseg z enim polnjenjem in polnim rezervoarjem pa preseže 800 km.

Mesec dni s Ford Kugo priključni hibrid

Osnovni paket opreme Titanium ponuja udobno in varno vožnjo. Pogonski sklop z 178 kW (243 KM) poskrbi za zelo solidne zmogljivosti. Polnjenje ostaja počasno, saj je vgrajen le 3,7 kW polnilnik. Za vsakdanjo uporabo in z nočnim polnjenjem doma to sicer ne predstavlja večjih težav, saj lahko vozilo napolnite na navadno vtičnico.

Mesec dni s Ford Kugo priključni hibrid

Kuga PHEV tako združuje prostornost, učinkovitost in trenutno najbolj konkurenčno ceno v segmentu.

Mesec dni s Ford Kugo priključni hibrid

Celoten test preberite >> Ford Kuga PHEV Titanium – Podaljšani test (1.del) – Mesec dni druženja s priključno-hibridno Kugo – Avtomanija