Električni športni kupeji Capri so zapustili Fordov center za električna vozila v Kölnu in potujejo k trgovcem po Evropi (na izbranih trgih).
Pri Fordu so novega Caprija razvili z namenom, da bi v svet električnih vozil vnesel dušo kot prav posebna izvedba kultne klasike.
Od julija, ko so predstavili ta električni družinski športni avto, si je na spletni strani skoraj 200.000 obiskovalcev ustvarilo svojega Caprija.
Tukaj je nekaj ključnih številk:
- 24 odstotkov jih je izbralo privlačno rumeno barvo Vivid Yellow – poklon rumeni barvi Daytona klasičnega Caprija –, ki je tako postala najbolj priljubljena med šestimi barvnimi možnostmi.
- Vse kupce Caprija bodo razvajale luksuzne funkcije, kot so vstop in zagon brez ključa, voznikov sedež s funkcijo masaže, ogrevana sprednja sedeža in ogrevan volan. Ne glede na to se je 55 odstotkov kupcev odločilo za model Capri Premium, ki dodaja dinamične matrične žaromete LED, zvočni sistem B&O z 10 zvočniki, 50,8 cm (20”) platišča iz lahke zlitine in še marsikaj.
- Pogonski sklop z 210 kW (286 KM) in pogonom na zadnji kolesi je do zdaj najbolj priljubljena izbira, saj se je zanj odločilo 59 odstotkov Njegova baterija s podaljšanim dosegom omogoča vožnjo z enim polnjenjem na razdalji do 627 km – dlje kot od Kölna do Londona.
- Vozniku Caprija bodo pomagali asistenčni sistemi, ki uporabljajo 12 ultrazvočnih senzorjev, pet kamer in tri radarje. V notranjosti so tudi 37 cm (14,6”) pomični zaslon na dotik, 17-litrski predal MegaConsole pod sprednjim naslonom za roke, v katerega je mogoče spraviti tri 1,5-litrske steklenice s pijačo, in več kot 570 litrov prtljažnega prostora.
- Nove povsem električne Caprije izdelujejo v Fordovi tovarni v Kölnu po 2 milijardi dolarjev (1,83 milijarde evrov) vredni naložbi, s katero so tovarno spremenili v najsodobnejši center za električna vozila.
“Naš novi povsem električni Capri je avto, v kakršnega se je moral razviti legendarni športni kupe. Na njegovo vrnitev se je splačalo počakati in zares smo navdušeni, da bo nova generacija izkusila slog in samozavest, zaradi katerih je bil Capri takšna legenda,” je povedal Jon Williams, generalni direktor Ford Blue in Model e v Evropi.