Povzeto po: Šele polnjenje doma razkrije pravi potencial, Avtomobilizem.com
Najbolj realna kombinacija je, da ima lastnik vozila hišo. Še bolje, hišo na kateri je sončna elektrarna.
Tudi Gašper je veliko razmišljal o izgradnji sončne elektrarne na strehi svoje hiše. Ker je njihova hiša pasivne gradnje je na koncu ugotovil, da se mu namestitev sončnih celic ekonomsko ne splača. Tako ima za občasno uporabo električnih avtomobilov doma na voljo polnjenje preko trifaznega izmeničnega toka z močjo do 11 kilovatov.
Ko je prvič imel v uporabi Mustanga Mach-E, je baterijo polnil predvsem na javnih polnilnicah. Tokrat pa se je odločil, da bo ubral drugo taktiko. Začel je z uporabo aplikacije FordPass, ki je precej preprosta in neposredna – hitro se je navadil uporabe in ugotovil, kaj je zanj najbolj pomembno. Ugotavlja, da je najbolj koristno to, da se vozilo lahko na daljavo zažene in ohlaja potniško kabino, na drugi strani pa lahko v tej aplikaciji nadzira tudi stanje napolnjenosti baterije. Preko te aplikacije je tudi spremljal količino kilovatnih ur ob vsakem polnjenju, zato da je lahko sledil stroškom vožnje.
Na tem popotovanju je bila na preizkušnji tudi njegova samodesciplina. Potrebnih je bilo kar nekaj dni, da se je Gašper navadil na rutino, da vsak večer, četudi je čez dan opravil samo nekaj 10 kilometrov, svoj avto priklopi na hišno polnilnico.
Gašper je ugotovil, da s tem ko avto polni doma, veliko prihrani. V času, ko je avto polnil na javni polnilnici ga je 100 prevoženih kilometrov stalo med 10 in 14 evri, med tem ko ga je 100 kilometrov ob polnjenju doma stalo samo 4,6 evrov.
Več o Gašperjevem doživetju z električnim avtomobilom lahko preberete TUKAJ.
Ali ste vedeli, da ima Mustang Mach-E na voljo baterijo s standardnim ali podaljšanim dosegom? Doseg lahko tako znaša do 600 kilometrov, kar zadošča za večino vsakodnevnih opravkov.
Spoznajte Mustanga Mach-E še danes. Zapeljite se na test ali pa izberite svojega iz zaloge.