Avtor: Luka Gregorič, Avtomobilnost RTV Slovenija
Ford Tourneo Custom obstaja od leta 2012. Dopolnil je manjši različici Courierja in Connecta ter postal paradni konj Fordovih osebnih dostavnikov, podobno kot Volkswagnov Multivan ali Mercedes-Benzov razred V.
Na predstavitvi nove generacije so nam pri Fordu povedali, da vedno več družin za svoje vozilo izbere velikoprostorec oziroma potovalni kombi, ki so ga zato nadgradili na način, da prinaša veliko udobja, s številnimi različnimi pogoni pa so ga skušali približati čim večji skupni uporabnikov.
Dizel, priključni hibrid in elektrika
Ford je vodilni v razredu lahkih gospodarskih vozil (LGV). Na izbiro je tudi priključna hibridna različica (PHEV) z uveljavljenim 2,5-litrskim štirivaljnim bencinskim motorjem, elektromotorjem in baterijo z 11,8 kWh z električnim dosegom do 52 kilometrov, povsem električna različica z elektromotorjem z močjo 125 kW zmore na elektriko prevoziti 320 kilometrov. V povezavi z EV-različico je zanimiv podatek, da je bila v primerjavi s konkurenti kar za dvakrat izboljšana vlečna zmogljivost. Glavni izbor bosta dve različici dvolitrskega dizelskega motorja z oznako ecoblue. Šibkejši ima moč 100 kW (136 KM) in prihaja z ročnim menjalnikom, zmogljivejša različica ima moč 125 kW (150 KM) in je lahko kombinirana tudi z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Na voljo je tudi štirikolesno gnana različica.
Več: Fordov velikoprostorec za potrebe velikih družin – RTV SLO