Avtor prispevka in fotografij: Uroš Modlic
Tokrat sem na fotografsko odpravo odrinil s Ford Focusom v karavanski izvedbi, opremljenim s ST-Line paketom dodatne opreme. Za moč pri premagovanju poti pa je ponovno skrbel 1.0 litrski EcoBoost bencinski motor s 125 »konjskimi« močmi, a kar me je še najbolj zanimalo pri tem avtomobilu, je velikost njegovega prtljaženga prostora.
Odlična organizacija prtljažnega prostora
575 litrski prtljažnik vsekakor ponuja obilico prostora za vsa opremo, ki sem jo vzel s seboj. Od torb s toplimi oblačili in obutvijo, ki tokrat na tem rallyju zaradi neznačilno visokih in nič kaj zimskih temperatur niso prišla na vrsto, pa vse do fotografskih stojal in dežnikov. Za le te se je kot nadvse priročno izkazalo dvojno dno prtljažnika v velikosti 60 l, da niso delali nepotrebne gneče med ostalo prtljago. Prav pride ta spodnji predal tudi pri pospravljanju zastora za prtljažni prostor, kadar želimo podreti zadnje sedeže, in ga ponavadi nimamo kam odložiti. Takrat ga v spodnji predel prtljažnika lepo pospravimo v za to namenjene nastavke. In ko podremo zadnje sedeže prostornina prtljažnika naraste na ogormnih 1653 litrov. Kar zavidiljivo, mar ne?
Moje središče – mesto Gap
Ko vse spakiram v avto, se odpravim na pot – po italijanskih avtocestah in nato čez francoske prelaze do mesta Gap, kjer je bilo središče letošnjega rallyja. Do tja mi je že na dobro znani poti kot pomoč služil navigacijski sistem na velikem 33 centimetrskem sredinskem zaslonu, ki se preko sistema SYNC 4 brez težav in brezžično poveže tudi z mobilnim telefonom.
Na snegu tokrat Focusa nisem mogel preizkusiti, ker ga navkljub visoki nadmorski višini in zimskemu času ni bilo, so pa za varno vožnjo vsekakor prav prišli asistenčni sistemi, ki vozniku kdaj rešijo »rit« v primeru poledice, saj je ta v tem času tam zelo pogosta. Predvsem zjutraj ali zvečer lahko voznika pričakajo hitre spremembe razmer, ko cesta zavije iz s soncem obsijanega cestišča v z ledom prekrit senčni del, kjer se izkažejo hitri refleksi voznika in asistenčni sistem proti zdrsu.
Poledica pomeni akcijo
Kar nekaj težav pa so imeli s poledico dirkači na rallyju, ki teh sistemov v dirkalnikih nimajo in se morajo v duhu tekmovanja sami izkazati. Na ovinku, ki sem si ga izbral za lovljenje čimboljših akcijskih trenutkov, je zaradi ledu kar nekaj dirkačev imelo preglavice in tako sem v svoj objektiv ujel obilico akcije.
Letos belo-modra barva kombinacija Ford Pume WRC Rally1
Je pa prva dirka v novi sezoni tudi vedno dirka, na kateri lahko vidimo nove dizajne rally dirkalnikov. In tako kot zadnja leta, tudi v letošnji sezoni po všečnosti izstopata dirkalnika Ford Puma najmočnejšega razreda Rally1, ki ju upravljata posadki Adrien Fourmaux – Alexandre Coria in Grégoire Munster – Louis Louka. Belo-modra kombinacija se je prav na rallyju Monte-Carlo odlično podala predvsem na kadre z zasneženimi gorami v ozadju in pa modrim nebom, ki nas je spremljalo skozi celoten teden dogajanja.
In tako kot sem bil zadovoljen z novimi fotografijami z rallyja, tako sem bil tudi zadovoljen s Ford Focusom na letošnjem prvem rallyju za svetovno prvenstvo. Predvsem me je navdušila njegova prostornost prtljažnega prostora in pa tudi udobnost potniškega. Na koncu lahko rečem, da se tale karavan vsekakor počuti zelo domače v spremljevalni karavni dirkaškega cirkusa.
Preizkusite vrhunsko vozno dinamiko vozila Ford Focus tudi vi. Zapeljite se na test ali pa izberite svojega iz zaloge.