Ford in Cold Culture združujeta modo in avtomobilizem

24. februarja 2024

Ford in Cold Culture združujeta modo in avtomobilizem.

Ford bo obraz nove kolekcije španske blagovne znamke oblačil Cold Culture. “Cold Culture x Ford” je kolekcija, v kateri sta povezana rjovenje motorja in ulični slog – prinaša oblačila, ki predstavljajo bistvo hitrosti in svobode na cesti.

Ford in Cold Culture združujeta modo in avtomobilizem

Znamka Cold Culture, ki sta jo ustanovila podjetnika Martina Merry in Andrés Varela, je navdih za oblačila, med katerimi sta tudi trenčkot Ford Trench Jacket in puli Ford High Neck Zip, za katerega so uporabili posebno metalizirano tkanino.

Kolekcija z 18 oblačili je že na voljo za naročilo na https://coldcultureworldwide.com/   


“To sodelovanje je več kot le povezava blagovnih znamk – je izraz skupne strastne predanosti odličnosti in inovacijam,” je dejal Jesús Alonso, predsednik in izvršni direktor družbe Ford Iberia. “Veseli nas, da lahko v sodelovanju s Cold Culture javnosti predstavimo edinstveno kolekcijo, ki je poklon vznemirljivemu svetu avtomobilizma in sodobnemu uličnemu slogu.”


O znamki Cold Culture

Podjetništvo je nekaj, kar se pogosto pokaže že v zgodnjem otroštvu. Tako je bilo tudi pri partnerjih, ki sta lastnika znamke Cold Culture. Pri petnajstih sta na glavo skočila v poslovni svet in pri dvajsetih posadila seme svojega podjetja. Izoblikovalo se je v podjetje, ki povezuje glasbo, potovanja in urbani slog, in je postalo eno vodilnih imen med španskimi ponudniki uličnih oblačil. Danes prodajajo prek svoje spletne strani in prve fizične trgovine, ki jo najdete na naslovu C/ de Colón 4, Madrid, 28004.