Ford Performance je predstavil nadaljnji razvoj svojih prizadevanj na področju motošporta na električni pogon z dirkalnikom Mustang Super Cobra Jet 1800, agresivno nadgradnjo modela Mustang Cobra Jet 1400, aktualnega svetovnega rekorderja največje organizacije za avtomobilske dirke na svetu NHRA (National Hot Rod Association). Z njim naj bi izboljšali svetovni rekord Cobre Jet 1400 za električna vozila s polno karoserijo na četrt milje (0,40 km), ki znaša 8,128 sekunde pri hitrosti 171,97 milje na uro (276,76 km/h).
Junija 2021 je Bob Tasca III s Cobro Jet 1400 v Norwalku v zvezni državi Ohio dosegel aktualni rekordni čas. Vozilo, ki so ga skupaj izdelali Ford Performance, MLe Racecars, AEM-EV, Cascadia Motion in Watson Engineering, je bilo nato pripravljeno na naslednje izzive.
Ekipa se je pod vodstvom Ford Performance vrnila k risalni deski in se posvetila izboljšavam in nadgradnji podvozja, pogonskega sklopa in nadzornih sistemov. Ford Performance se je nato v skladu z opravljenim delom in izboljšavami standardnega ‘paketa’ Cobra Jet odločil, da ponovno uporabi slavno ime Super Cobra Jet, ki je bilo prvič na voljo z Mustangi modelnega leta 1969.
“Vedno si prizadevamo, da bi se prebili v vse kotičke sveta avtomobilskega športa,” je povedal Mark Rushbrook, globalni direktor Ford Performance Motorsports. “Dirke v pospeševanju (drag racing) ostajajo ključni poligon za preizkušanje naših izdelkov in tehnologij, zato smo navdušeni, da ne bomo samo poskušali izboljšati lastnega rekorda na četrt milje, temveč bomo obenem predstavili nenehni razvoj na celotnem področju Fordovih električnih vozil.”
Super Cobra Jet 1800
uporablja enake štiri pretvornike PN-250-DZR v povezavi z dvema paroma motorjev DS-250-115 kot prej, a jih zdaj dopolnjuje novi menjalnik podjetja Liberty, z energijo pa jih oskrbuje popolnoma prenovljen, lažji sistem baterij, ki sta ga zasnovala Ford Performance in MLe Racecars. Moč se prenaša na prenovljen zadnji del, ki ga odlikujejo izboljšana geometrija vzmetenja PMR in večje pnevmatike za dirke v pospeševanju Mickey Thompson za optimizacijo speljevanja.
Celoten ‘ples’ upravlja lastna nadzorna programska oprema Ford Performance, ki z novim sistemom za zbiranje podatkov, armaturno ploščo in sistemom za distribucijo energije (vse so prav tako zasnovali ‘doma’) deluje na strojni opremi AEM-EV.
“Naše spremembe zagotavljajo bistvene izboljšave dirkalnika, saj smo med drugim odstranili več sto kilogramov teže in povečali zmogljivost na 1800 konjskih moči,” je pojasnil Rushbrook.
Poleg naskoka na nov rekord za električno vozilo s polno karoserijo bo Super Cobra Jet 1800 na dogodku NHRA v tej sezoni poskušala postaviti tudi rekorda v najhitrejšem pospeševanju električnega vozila iz mirovanja do 60 milj na uro (96,56 km/h) in najhitrejšem pospeševanju električnega vozila z dvokolesnim pogonom iz mirovanja do 60 milj na uro (96,56 km/h). Na voznikovem sedežu bo predvidoma sedel soustanovitelj podjetja MLe Racecar in uradni testni voznik programa Pat McCue.