V svetu, ki je vedno bolj povezan, lahko novi Focus brezhibno združuje najnovejše Fordove tehnologije za priročnost in vožnjo. Vse to zagotavlja udobno in povezano vozno izkušnjo.
V novem Focusu predstavljamo generacijo SYNC 4
Ta omogoča navigacijo, povezano z oblakom in zagotavljanjem aktualnih podatkov.
Med naprednimi tehnologijami za pomoč vozniku, ki so prvič na voljo v Focusu, je tudi sistem za nadzor mrtvih kotov z asistenco.
Sistem SYNC 4 omogoča tudi brezžične posodobitve programske opreme Ford Power-Up. Te bodo večino nove programske opreme namestile v ozadju ali ob vnaprej načrtovanem času. Številne posodobitve od uporabnika ne zahtevajo praktično nobenega ukrepanja.
SYNC 4 podpira povsem nov, v tem segmentu največji 33,6 cm vzdolžno postavljeni osrednji zaslon z intuitivnim vmesnikom. Zasnovan je tako, da omogoča preprosto navigacijo po obsežnem naboru funkcij za vožnjo in udobje.
Novi Focus uvaja tudi možnost samodejnega menjalnika za varčne 48-voltne blage hibridne pogonske sklope EcoBoost Hybrid z močjo do 155 KM. Sedemstopenjski samodejni menjalnik Powershift z dvojno sklopko omogoča manj zahtevno vožnjo. Prednosti se izkažejo zlasti v mestnem prometu in prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem. Hkrati pa dopolnjuje električno podprto zmogljivost hibridnega pogonskega sklopa za uživanje v vožnji, ki je tako značilno za Focusa.
Med naprednimi tehnologijami za pomoč vozniku so prvič na voljo v Focusu naslednji sistemi
Je tudi sistem za nadzor mrtvih kotov z asistenco. Ta preverja, ali se v voznikovem mrtvem kotu z zadnje strani bližajo vozila in lahko s pomikom volana v nasprotni smer opozori voznika. S tem ga odvrne od spremembe voznega pasu, če zazna potencialno nevarnost trčenja. Sistem 20-krat na sekundo preveri sosednje vozne pasove do 28 metrov za vozilom in lahko deluje pri hitrostih od 65 do 200 km/h.
Novost v Focusu je prav tako sistem informacij o mrtvih kotih z upoštevanjem prikolice. Vozniku omogoča, da na zaslonu na dotik SYNC 4 vnese dolžino in širino prikolice, preden jo priklopi na vozilo. Sistem bo samodejno poskrbel za izravnavo in opozoril voznika, če je v mrtvem kotu vlečene prikolice drugo vozilo.
Nova asistenca za križišča uporablja Focusovo naprej usmerjeno kamero v kombinaciji z radarjem. Tako nadzira cesto pred vozilom in zazna nevarnost trčenja z vozili, ki se bližajo po vzporednih voznih pasovih. Asistenca lahko samodejno zavira pri hitrosti do 30 km/h. Tako pomaga preprečiti ali ublažiti nesreče, ko voznik prekriža pot nasproti vozečega vozila, na primer v križišču ali odcepu. Sistem za delovanje ne potrebuje cestnih oznak ali infrastrukture. Deluje tudi ponoči, ko ima vozilo vklopljene žaromete.
Na voljo sta tudi sistem informacij o lokalnih nevarnostih. Ta lahko voznike obvesti o nevarnih razmerah na cesti pred njimi, tudi če dogodek ni viden zaradi ovinka na cesti ali drugih vozil. Aktivni tempomat s funkcijo Stop & Go, prepoznavanjem prometnih znakov in usmerjanjem v sredino voznega pasu. To pomaga zmanjšati obremenitve pri vožnji v prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem. Pomoč pri zaščiti pred trkom z aktivnim zaviranjem pomaga voznikom preprečiti ali ublažiti posledice trčenja z vozili, pešci in kolesarji. Aktivni parkirni pomočnik 2 poskrbi za prestavljanje, pospeševanje in zaviranje ter tako omogoča popolnoma avtomatizirane parkirne manevre – voznik medtem preprosto drži pritisnjen gumb.
Izboljšan prtljažni prostor
Da je novi Focus karavan še bolj praktičen, so pri Fordu izboljšali 1653-litrski prtljažnik.
Uvedli so novo ‘mokro območje’, talne in stranske obloge. Te je mogoče preprosto očistiti. Vstavljena obloga zagotavlja odpornost na vodo in vlago mokrih predmetov, oblek in dežnikov. Lastniki bodo z enostavno navpičnim preklopom dna, učinkovito organizirali prtljažni prostor. Kupci lahko izberejo tudi prostorno in praktično kombilimuzino s petimi vrati.
Še bolj drzna zunanjost
Novo oblikovanje pokrova motornega prostora poveča višino nosu za večji vizualni poudarek v celotni paleti različic. Prav tako je Fordov modri oval prestavljen z roba pokrova motornega prostora v sredino večje zgornje maske pred hladilnikom.
Novi žarometi LED so del serijske opreme vseh različic novega Focusa. Zdaj vključujejo integrirane meglenke, da je spodnji del sprednjega dela še čistejši in bolj aerodinamičen. Vozilo pa odlikuje izrazit in učinkovit svetlobni podpis.
Novi Focus ST – nabrušen do konca
Za vse, ki prisegajo na športnost je tu novi Focus ST. Ravit je bil v oddelku Ford Performance. Focusa ST odlikujejo nove športne poteze zunanjosti in oblikovanje platišč iz lahke zlitine. Osupljiva zelena barva Mean Green in povsem novi, v podjetju razviti športni sedeži. Še naprej ga poganja izjemno zmogljiv bencinski motor EcoBoost. Na voljo je kot petsedežna kombilimuzina ali karavan.
Novega Focusa ST poganja 2,3-litrski bencinski motor EcoBoost z močjo 280 KM in 420 Nm navora. Pomaga je razviti turbopolnilnik z dvojno spiralo s tehnologijo za odpravljanje zamika (‘turbo-luknje). Če kupec v ponudbi opreme za doplačilo izbere paket X, je šeststopenjski ročni menjalnik serijsko opremljen s tehnologijo uskladitve števila vrtljajev za uglajeno in usklajeno prestavljanje v nižjo prestavo. Na voljo je tudi sedemstopenjski samodejni menjalnik z obvolanskima prestavnima ročicama.
Novi Focus bo na voljo sredi 2022.
Spremljajte naše kanale, kjer vas sproti obveščamo o vseh novostih.