Sedemsedežna električna vožnja.
Z uporabo dovršenega priključnega hibridnega pogonskega sklopa lahko Explorer prevozi do 42 km (po WLTP) izključno na elektriko in pri tem z udobjem razvaja sedem potnikov.
Prostor in pospešek.
Explorer razvije večjo moč in navor od standardnega športnega Mustanga V8 in od 0 do 100 km/h pospeši v samo 6,0 sekunde. Na voljo je celo poseben športni vozni način za še več zabave pri vožnji.
Energija za sopotnike.
Pet 12-voltnih vtičnic, štirje priključki USB in blazinica za brezžično polnjenje poskrbijo, da lahko potniki med vožnjo preprosto napolnijo svoje pametne telefone, tablice in druge naprave.
Lahkotna vleka.
S kombinacijo bencinskega in električnega pogona lahko Ford Explorer s posebnim načinom za vleko, ki zagotavlja nadzor in samozavest, vleče tovor z maso do 2500 kg – to je več kot tehtata dve Fiesti.
Izjemna vrednost za to ceno.
Ford Explorer ST-Line PHEV AWD je serijsko že bogato opremljen: z 980-vatnim zvočnim sistemom B&O, 25,7 cm (10,1-palčnim) sredinskim zaslonom na dotik, tripodročnim elektronskim nadzorom temperature, aktivna pomoč pri parkiranju 2 – to je popolnoma samodejno parkiranje, aktivnim tempomatom s funkcijo Stop & Go, električno nastavljivima sprednjima sedežema z masažno funkcijo in modemom FordPass Connect – vse v sklopu serijske opreme za 77.500 EUR, kar je res izjemna vrednost za to ceno.
Pripravljen na pustolovščine.
Raziskovanj ni nikoli konec in z voznimi načini za steze (Trail), spolzko podlago (Slippery) in globok sneg/pesek (Deep Snow/Sand) ter sistemom za obvladovanje terena – Terrain Management System TM s 7 izbirnimi načini vožnje, lahko Explorer samozavestno premaguje tudi izzivalne terene celo v načinu za električno vožnjo EV Now.
Parkiranje je enostavno.
Parkiranje večjih vozil je lahko bolj stresno (še posebej v mestnih središčih), zato Explorerjeva Aktivna pomoč pri parkiranju 2 omogoča povsem avtomatizirano bočno in pravokotno parkiranje. S pomočjo pri vožnji iz parkirnega mesta se boste brez težav spet vključili v promet.
Udobje kot v vašem najljubšem naslonjaču.
Explorer razvaja vaš hrbet – sprednja sedeža sta ogrevana, prezračevana in električno nastavljiva. Na dolgih vožnjah se lahko sprostite z masažo na prednjih sedežih. Ogrevani so tudi sedeži v drugi vrsti. Sedeže v tretji vrsti lahko enostavno zložite ali dvignete s pritiskom na gumb.
Preprosto EV.
Explorer vozniku zagotavlja nadzor električnega pogona z izbiranjem med načini EV Now (EV zdaj), EV Later (EV pozneje), EV Auto (EV samodejno) in EV Charge (EV polnjenje). Izberite, kdaj želite voziti brez izpustov, kdaj bi energijo baterije raje prihranili za pozneje, kdaj naj se vozilo samo odloči in kdaj boste med vožnjo polnili baterijo.
Velik, kjer je pomembno.
Vsak Explorerjev sedež nudi skoraj meter prostora med sediščem in streho, zato bo udobno potovala tudi košarkarska ekipa. Pri zloženih zadnjih petih sedežih je na voljo do 2274 litrov prostora – kar je prostornina več kot 10 tipičnih kopalniških kadi.
Naročilo za novi Ford Explorer lahko že oddate pri Fordovih pooblaščenih trgovcih>>
Več o novem Ford Exploreju >>