Test: Ford Tourneo Custom Titanium X

10. novembra 2020

V uredništvu Avtomanije.com so se nedavno družili z novim Mikro hibridom - novim Tourneom Customom. Kako jih je prepričala samozavestna zunanja podoba in blaga hibridna tehnologija za zniževanje porabe?

Vir: Avtomanija.com, Jure Urbančič

Z majhnimi popravki stopa Fordov Tourneo Custom v korak s konkurenco. Samozavestna zunanja podoba, blaga hibridna tehnologija za zniževanje porabe in vsaj v tesnem primeru dobršna mera prestiža z opremo Titanium X. Temu primerno visoka je tudi cena.

Vendar bo vse to dovolj, da Forda postavimo na prvo mesto med dostavniki? Najprej si uredimo pojme. Ford Tourneo Custom 2.0 EcoBlue mHEV L1H1 320 Titanium X ni dostavnik. Gre za potniško vozilo z več sedeži in več prostora za potnike ter prtljago. Od tod nerazumevanje in največja težava inženirjev – sinteza težaškega profesionalnega vozila s fineso osebnega avtomobila.

Vsi tovrstni predstavniki so robati, kar je Fordu uspelo ublažiti že pri odločitvi za precej škatlasto (kateri kombi ni škatlast?) in obenem zmehčano obliko. Pristop z bolj ali manj uglajenimi robovi in veliko družinsko masko se obrestuje, všeč nam je. 17-palčna platišča iz lahke litine so tako zelo Fordovske oblike, saj so zadržana in kombijevska. Da ne bi uglajenosti zamenjali za nastopaštvo. Seveda so široka drsna vrata na voljo na obeh straneh vozila in, če dobro pogledate stransko linijo, opazite njeno minimalno, a vseeno dinamično dviganje od prednjega dela avtomobila do roba zadnjega stekla. Kromirani vložki so dodatki, ki Tourneovim kupcem veliko pomenijo.

Notranjost Forda koraka s časom

Pozabljeni so mali zaslončki, dobrodošel velik sredinski zaslon, znana grafika in razporeditev stikal in ne preveč izdatni, pa vseeno udobni sedeži. Tokrat kar v usnju, za že omenjen prestiž opreme Titanium X. K njej spada tudi kamera za pomoč pri vzvratni vožnji, platišča, zatemnjena zadnja stekla, Fordov avdio sistem z navigacijo in DAB sprejemom, ogrevana prednja sedeža, alarmna naprava in še bi lahko naštevali. Vseeno hočejo doplačilo za popoln aktivni radarski tempomat, aktivno pomoč pri parkiranju in sistem za zaznavanje vozil v mrtvem kotu. Vse skupaj nanese skoraj tri tisočake, kar ni malo.

Za debelim in prijetnim volanskim obročem se voznik počuti nadvse superiorno. Še posebej, ko desni komolec počiva na naslonjalu za roko, ki so ga vdelali v rob električno pomičnega sedeža. Malo želje po profesionalni vozniški izkušnji mora pravi kupec tovrstnih vozil že imeti. Armaturne plošča ni visoka kot v navadnem avtomobilu. Vsaj v mirovanju zato nimate nikdar občutka vožnje pravega tovornjaka. Tudi ostali vozniški pripomočki so na dosegu roke, med obema sedežema pa preostaja dovolj prostora, da tam odložite kakšno manjšo torbo, seveda ustrezno zavarovano. Ali pa, da pri parkiranem vozilu omogočite otroku, da vas s hojo po avtomobilu malce razveseli. Saj veste, kam vodimo zgodbo.

Fordov Tourneo Custom je eden najbolj prijetnih kombijevskih avtomobilov. Do vrhuncev svojega razreda mu morda manjka kakšen drobec pri izbiri materialov, prav nič pa pri legi na cesti, pogonskem sklopu in docela pravični ceni.

Celoten članek vas čaka na Avtomanija.com:  Mikro hibrid za velike družine>>