Ford Puma – primi za volan!

03. novembra 2020

Naj vam odkrijemo bisere Vipavske doline. S Ford Pumo gre med zavoji še lepše. Potegujte se za nagrado v oddaji Volan, splača se!

Vir: Matej Mihinjač, Oddaja Volan

Poznate tisti občutek, ko imate vsega dovolj, šef teži, žena je tečna, otroci se derejo … ja, vem, še prevečkrat! Sam bi se takrat najraje usedel v avto, prijel za volan in nekam odpeljal. Kam? V Sloveniji s tem res nimamo težav in tokrat predlagam Vipavsko dolino.

Cesta na Nanos

Že začetek je lahko fantastičen, cesta na Nanos, od koder imate prekrasen razgled na dolgo dolino, ki jo na eni strani obdajajo Nanos, naprej Hrušica, na drugi Vipavski griči in za njimi Kras. Ni kaj, že samo za videti se je vredno odpeljati tja, ampak ta krasna dolina skriva ogromno zanimivosti in k sreči so tudi nekatere ceste tam za prste oblizniti!

Ford Puma – primi za volan!
Ford Puma se dobro pelje. Na velikem primerjalnem testu PRIMA smo ugotovili, da celo najbolje med vsemi malimi križanci.

In k sreči se tudi Fordova Puma, ki mi je služila za raziskovanje, dobro pelje. Na našem velikem primerjalnem testu PRIMA smo ugotovili, da celo najbolje med vsemi malimi križanci. Tako na zaprtih ovinkih kot tam, kjer se cesta odpre in pokrajina razkrije, zakaj vsaj jaz tako rad pridem na tisti konec. Seveda, zaradi trte, ki tam odlično uspeva, in zaradi vrhunskih vinarjev. Dokaz, da je to res, so številna priznanja Decanter, in pazite to, tam goste sprejema preko 100 vinskih kleti!

Ford Puma – primi za volan!
EcoBoost Hybrid, kar v primeru Pume pomeni blagi hibrid in tukaj mali elektromotor pomaga bencinskemu. Vse skupaj seveda pripomore k manjši porabi goriva in boljši odzivnosti motorja.

Odlična vodljivost

Ampak najprej ceste, ki se vijejo med vinogradi in kjer Puma pokaže, da je odlično vodljiva in da je občutek na volanu vedno zelo dober. Ni veliko nagibanja, zato avto sledi ovinkom skoraj tako lepo kot nižja fiesta. Sploh je fino, da kljub zelo dobri legi na cesti vožnja ni preveč neudobna, torej vsaj pri tem avtu ne rabite sprejemati velikih kompromisov, če želite vsaj kdaj pa kdaj tudi malo uživati. Sami ali z družino, saj ima konec koncev dovolj prostora za vse.

Ford Puma – primi za volan!
Puma, ki ima zanimiv motor: litrski EcoBoost, turbobencinski trivaljnik, ki ima 92 kilovatov, po domače 125 ’konjev’, in dodatno oznako mHEV, kar pomeni blagi hibrid.

Priporočam tudi ogled izvira Hubelj nad Ajdovščino. Ravno v času obiska je prej fino deževalo in je bilo veliko vode, zato je bilo zelo lepo za pogledati in še naravoslovna učna pot je zraven, če vas in otroke zanima še kaj več o naravi.

Naprej po Vipavski dolini sem se peljal samo 5 kilometrov do naslednje prekrasne točke. Cesta je šla zdaj bolj naravnost in hibridni pogon ni prišel toliko do izraza, kot je prej v mestu. Ja, zadaj piše Ecoboost Hybrid, kar v primeru pume pomeni blagi hibrid in tukaj mali elektromotor pomaga bencinskemu. Vse skupaj seveda pomaga pri manjši porabi goriva, boljši odzivnosti, za vas pa to pomeni, da se boste med vožnjo dobro počutili in pripeljali tudi do takšne zanimivosti, kot je Vipavski križ, ena najlepših slovenskih vasi oziroma mest. Baje je celo drugo najmanjše mesto na svetu. Hrib pa je bil naseljen že v predrimskih časih. V 15. stoletju je dobil obzidje, ki jih je varovalo pred turškimi vpadi, zdaj pa je mesto tudi zaprto za avtomobile obiskovalcev. Se splača ustaviti, ker je res lepo. Tu lahko obiščete tudi Darove Vipavske, kjer na enem mestu za pokušino najdete številna vrhunska vina in lokalno pivo, seveda tudi domače salame in sir.

Preostale zanimive točke v Vipavski dolini so predstavljene v prispevku: Primi za volan – Vipavska dolina