Ford Puma ponuja veliko – test Siol.net

26. avgusta 2020

Ford Puma je vozni prvak križancev, ki ponuja tudi zgledno veliko mero praktičnosti, ob tem pa tudi digitalne merilnike in blagi hibridni pogon.

Vir: Gregor Pavšič, Siol.net / Avto moto

Ford Puma je znotraj svojega avtomobilskega razreda med najbolj prepoznavnimi

Ko so ob rdeči luči na semaforju mimoidoči kazali name in Ford Pumo, sem v njej videl tisto svežino, ki jo Ford v Evropi zagotovo potrebuje. Torej svež in nov pristop, ki spada v enega najbolje prodajanih razredov v Evropi.

Prav gotovo je ta Puma, ki je v živo videti še mnogo bolje kot na fotografijah, znotraj svojega razreda zdaj bistveno bolj prepoznavna kot Focus v “golfovem” razredu. Je ravno toliko posebna, atraktivna in praktično zadovoljiva, da bi kupci – vsaj po mojem mnenju – lahko zanjo hitreje plačali tudi nekaj več denarja. Navsezadnje Ford te pume z najnižjo stopnjo opreme sploh ne ponuja, kar potrjuje moje izhodišče.

Kljub rahlo kupejski zasnovi ponuja veliko

Puma je torej dinamični kompaktni križanec. Veliko tehnike si deli s fiesto, od katere pa je daljša in višja, ima pa tudi večjo medosno razdaljo. Je dobra kombinacija klasičnih avtomobilov in rahlo bolj dvignjene “crossover” zasnove. Prav gotovo všečno.

Sedimo tri centimetre višje kot v Fiesti, pred voznikom veliki digitalni merilniki

Izza volana bi o Pumi težko povedali kaj zelo novega. Notranjost je klasična Fordova in večjih novosti ne prinaša. Izjema pa so 12,3-palčni digitalni merilniki (dobila jih je tudi nova Ford Kuga), ki dajejo avtomobilu več tehnične modernosti.

Sicer pa se v pumi sedi tri centimetre višje kot v Fiesti. Dovolj za dobro preglednost iz avtomobila in lažje vstopanje. Z zanimanjem smo preizkusili tudi udobje na zadnjih sedežih. Prostora ni toliko kot na primer v škodi kamiq, a še vedno dovolj za čisto udobno potovanje. Taka Puma je zato lahko tudi soliden družinski avtomobil. K temu spada tudi zelo zgleden prtljažni prostor, ki ima 468 litrov prostora. Pomemben adut je 80-litrska luknja pod osnovnim dnom prtljažnika – Ford MegaBox. Nakladalni rob je sicer kar očitno visok, zato pa lahko talno polico postavimo v dva položaja.

Zgledna praktičnost in odlične vozne lastnosti

Ta praktičnost pa gre odlično skupaj z voznimi lastnostmi. Med križanci se Ford Puma pelje najbolje in to spada med njene najočitnejše adute. Ford je Pumi namenil zadnje vzmetenje s torzijsko premo in večje blažilnike ter nekoliko izboljšal togost v primerjavi s Fiesto.

Spredaj je nameščena neodvisna MacPhersonova prema, paket ST-Line X pa prinaša še malenkost izpiljene nastavitve pri vzmetenju ter večje 18-palčne pnevmatike. Z izbiro voznega programa Sport so te dinamične vozne lastnosti (trši volanski mehanizem, hitreje odzivna stopalka za plin …) še bolj očitne.

Celoten članek si preberite >> Odličen med ovinki, praktičen in še SUV: dovolj za uspeh?