Regenerativno zaviranje – koliko energije se obnovi?

11. novembra 2019

Novi Mondeo Hybrid je res edinstven v svojem segmentu in zdaj navduši s še bolj prefinjeno izkušnjo bencinsko-električnega pogona.

Novi Mondeo Hibrid karavan samodejno preklopi med običajnim pogonskim gorivom in baterijskim pogonom ter uporablja kombinacijo obeh za zagotavljanje moči in učinkovitosti.

Vas zanima, koliko energije se obnovi z uporabo regenerativnega zaviranja?

Vsestranskost karavana, učinkovitost hibrida

Novi karavan Mondeo Hybrid izpolnjuje želje uporabnikov, ki morajo prevažati več prtljage, zagotavlja doseg. Združuje svobodo tradicionalnih motorjev z notranjim zgorevanjem in vse to dopolni z učinkovitostjo in prefinjenostjo električnega pogona.

Sistem za polnjenje akumulatorske baterije med vožnjo Mondeu Hybridu v obeh karoserijskih izvedbah omogoča čisto električno vožnjo in izjemno prefinjenost s tihim zagonom. To bodo uporabniki še posebej cenili v mestih in pri vožnji s pogostim ustavljanjem in speljevanjem. Pogonski sklop odpravi skrbi glede dosega in potrebo po zunanjih virih za polnjenje akumulatorske baterije.

Kako sistem deluje? 

Da je vozna izkušnja izjemno prefinjena, zadnja generacija programske opreme za krmiljenje pogonskega sklopa Mondea Hybrid zagotavlja uglajen in linearen odziv na zahtevo po pospeševanju. Izboljšana programska oprema obenem učinkoviteje izkorišča navor motorja za varčnejšo porabo goriva in večjo zmogljivost. Z brezhibnim prilagajanjem prestavnih razmerij uporabi največji možni navor motorja pri najnižjem številu vrtljajev motorja.

Hibridni pogonski sklop razvije 187 KM in združuje posebej razviti 2,0-litrski bencinski motor z Atkinsonovim ciklom, elektromotor, generator, litij-ionsko akumulatorsko baterijo z 1,4 kWh.  Pri Fordu razvit samodejni menjalnik s porazdelitvijo moči deluje kot brezstopenjski samodejni menjalnik.

Za polnjenje akumulatorske baterije tehnologija za regenerativno zaviranje zajame do 90 odstotkov energije zaviranja, ki bi bila sicer izgubljena, in tako prispeva k nižjim izpustom in nižji porabi goriva.

Med tehnologijami, zasnovanimi v pomoč voznikom pri doseganju optimalne učinkovitosti brez žrtvovanja udobja, so tudi:

  • Fordov vmesnik s pametnim merilnikom SmartGauge za nadzor porabe goriva in energije, ki s pomočjo trenerja zaviranja uporabnika spodbuja k postopnemu zaviranju za učinkovitejše polnjenje akumulatorske baterije;
  • električni servovolan, klimatska naprava z električnim napajanjem, hlajenje pogonskega sklopa in podtlačni sistemi, ki znatno zmanjšajo upor motorja;
  • posebej razvit sistem za uporabo toplote izpušnih plinov, ki omogoča hitrejše ogrevanje kabine.

Novi karavan Mondeo Hybrid zagotavlja 403 litre prostora za prtljago, če so zadnji sedeži nameščeni in do 1508 litrov prostora pri preklopljenih zadnjih sedežih, ravno dno pa olajša natovarjanje in raztovarjanje velikih ali zajetnih predmetov. Pod tovornim dnom je skrit dodaten prostor za shranjevanje.

Prijavite se na testno vožnjo z novim Mondeom Hybrid.

Kaj pravi strokovna javnost?

V uredništvu Finance so imeli prvi Mondeo Hybrid na testu že pred leti in ob tem zapisali: Ko smo ga že skoraj pozabili se je pritajil s hibridom