V idiličnem poletnem dnevu smo tako v Fordovem prodajnem salonu pričarali pravo zimsko vzdušje.
Gledalcu v oglasu pokažemo procese, ki jih pozna iz salona. Vsakič, ko stranka pride na servis ali v salon, ambasadorji uprizarjajo nagovore, ki so jih stranke navajene takrat, ko pridejo v stik z nami.
Tako nas Ilka že zjutraj toplo povabi v prodajni salon, Bine ji postreže zajtrk. Filip, Žan in Štefan se prelevijo v mojstre na servisu. Jurij pa postane prodajni svetovalec, vsi ostali športniki so del preostalih prodajnih procesov. Oglas se zaključi s tiskovno konferenco, kjer primarna vloga športnikov stopi v ospredje.
Zakaj snemanje v prodajnem salonu?
Ob zavedanju o spremembah nakupnih navad pri Fordu ocenjujemo, da salon igra pomembno vlogo pri zaključevanju nakupa in vzdrževanju zadovoljstva. Od tu izhaja ideja, da postavimo naše junake, Fordove ambasadorje v domače okolje – Fordov prodajni salon. Govorimo o prijaznem okolju, kjer se ‘športniki’ z zadovoljstvom lotevajo opravil, s katerimi se stranke srečujejo v prodajnih salonih.
Najboljšo ekipo so sestavljali: Ilka Štuhec, Filip Flisar, Žan Kranjec, Štefan Hadalin, Domen Prevc, Jurij Tepeš, Bine Volčič, Ana Bucik in mladi skakalci: Špela Rogelj ter Timi Zajc.
»Ford pri izbiri ambasadorjev cilja na lastnosti posameznika, ki jih lahko povežemo z blagovno znamko ter kako posameznik lahko pomaga pri prenosu informacije do prejemnikov. Tu predvsem upoštevamo ambasadorjeve osebnostne značilnosti, ki so podobne Fordovim. Povezava mora biti naravna, prav tako, je pomembna tudi moč posameznika, da ciljne skupine nagovarjajo sami. Cilj uspešnega dela z ambasadorji je, da posameznik začne povezovati osebnost z blagovno znamko,« je razkril nastanek o ideji za oglas Boštjan Hribovšek, direktor marketinga pri Summit motors Ljubljana.
»V oglasu lepo izrazimo vse štiri atribute naših vozil. Na prvem mestu je voznost, ki je zapisana v DNK vsakega vozila. Ford je blagovna znamka za aktivne posameznike, ki sami oziroma z družino preživijo prosti čas. Govorimo o najbolj tehnološko dovršenih avtomobilih. In ne nazadnje so Fordova vozila za podjetnike, ki točno vedo kaj potrebujejo. Njim je na voljo najširši portfelj produktov,« je še dodal g. Hribovšek.
Analiza je tudi pokazala, da Ford aktivne posameznike nagovarja učinkoviteje v primerjavi z drugimi znamkami. Slovenci smo aktivni, zato je partnerstvo s SZS logična izbira, z njimi ustvarjamo zgodbe in se veselimo njihovih uspehov že 7 let.