Ford je danes na avtomobilskem salonu v Frankfurtu prvič predstavil paleto novih vozil, ki bodo pomagala tlakovati pot elektrificiranim modelom, da bodo v le nekaj letih presegli kombinirano prodajo običajnih vozil z dizelskim in bencinskim pogonom.
“Ker elektrifikacija hitro prihaja v ospredje, smo število elektrificiranih modelov in pogonov znatno povečali, da bi lahko naše stranke izbrale tisto možnost, ki najbolj ustreza njihovim potrebam,” je povedal Stuart Rowley, predsednik Forda Evropa. “Ker je prehod na elektrificirano vozilo vse preprostejši in brez zapletov, pričakujemo, da bodo do konca leta 2022 elektrificirana vozila predstavljala večino naše prodaje osebnih vozil.”
V prvi polovici leta se je Ford zavezal, da bo pri vsakem novem modelu osebnega vozila v Evropi ponudil tudi elektrificirano različico
Ford je svoje načrte predstavil na posebnem dogodku ‘Go Electric’ v Amsterdamu. Iz Fordove palete elektrificiranih vozil si lahko obiskovalci salona v Frankfurtu ogledajo dva športna terenca – novo Kugo Priključni Hibrid in novega Explorerja Priključni Hibrid, kombi za prevoz oseb Tourneo Custom Priključni Hibrid ter novi kompaktni ‘crossover’ Puma EcoBoost Hibrid in karavan Ford Mondeo Hibrid.
Po navdihu Forda Mustanga oblikovani povsem električni športni terenec bo na ceste zapeljal leta 2020 in bo imel po izračunu z novim svetovno usklajenim preskusnim postopkom za lahka vozila (WLTP) z električnim pogonom doseg kar 600 km, omogočal pa bo tudi hitro polnjenje.*
Letos Ford načrtuje uvedbo osmih elektrificiranih vozil
Ta bodo prispevala k načrtovani prodaji milijona elektrificiranih vozil v Evropi do konca leta 2022. Nadaljnjih 9 vozil je načrtovanih za uvedbo do leta 2024.
V Frankfurtu se prvič predstavlja odlično opremljena nova Puma Titanium X, ki serijsko prinaša tehnologije, običajno rezervirane za velike poslovne avtomobile. Kompaktni ‘crossover’ po navdihu športnega terenca je na voljo z inovativnimi odstranljivimi sedežnimi prevlekami, pa tudi s sedeži z masažno funkcijo za večje udobje in priročnim brezžičnim polnjenjem združljivih pametnih telefonov.
Za varčnejšo porabo in večjo zmogljivost je lahko Puma Titanium X opremljena z blago hibridno tehnologijo EcoBoost Hibrid – to je ena od elektrificiranih rešitev pogonskih sklopov za Fordova vozila poleg hibrida s samodejnim polnjenjem, priključnega hibrida in povsem električnega pogona.
“Pri elektrifikaciji ni ‘ene rešitve za vse’ – vsak uporabnik ima svoje želje in potrebe glede vožnje in pogojev uporabe,” je povedal Joerg Beyer, izvršni direktor razvoja pri Fordu Evropa. “Naša strategija je uskladiti pravo možnost elektrificiranega pogona s pravim vozilom, da bo uporabnik užival v kar se da preprosti in prijetni izkušnji vožnje z elektrificiranim vozilom.”
Ford je predstavil tudi podrobnosti novih vseevropskih rešitev za polnjenje, ki bodo lastnikom elektrificiranih vozil zagotovile uporabo brez stresa, Fordovim uporabnikom priključnih hibridov pa bodo pomagale še bolj samozavestno in udobno priti na cilj.
V sodelovanju s šestimi dobavitelji električne energije v Evropi, med katerimi sta Centrica v Veliki Britaniji in na Irskem, bo Ford omogočil namestitev zasebnih polnilnih postaj in posebne ‘zelene energetske tarife’ za hitrejše in cenovno dostopno polnjenje. Pobuda v sodelovanju s podjetjem NewMotion bo voznikom pomagala preprosteje poiskati in plačati za polnjenje v omrežju z več kot 118.000 polnilnicami v 30 državah.
Premierno v Frankfurtu predstavljajo tudi novo izkušnjo Go Electric, ki uporabnikom pomaga odkriti, kako lahko hitro in brez ovir postanejo lastniki elektrificiranega vozila.
# # #
- Ford Explorer Plug-In Hybrid, izpusti CO2 od 71 g/km, poraba goriva od 3,41 l/100 km
- Ford Kuga Plug-In Hybrid, izpusti CO2 od 26 g/km, poraba goriva od 1,2 l/100 km
- Ford Mondeo Hybrid karavan, izpusti CO2 od 99 g/km, poraba goriva od 4,43 l/100 km (z 17” platišči)
- Ford Puma EcoBoost Hybrid, izpusti CO2 od 125 g/km, poraba goriva od 5,45 l/100 km
- Ford Tourneo Custom Plug-In Hybrid, izpusti CO2 od 75 g/km, poraba goriva od 3,3 l/100 km