Ford GT Mk II, ki predstavlja še višjo stopnjo vozil Ford GT Performance, je narejen v omejeni izdaji in to le za dirkališča.
Najnovejšega Fordovega superšportnika sta, na podlagi spoznanj iz Fordove uspešne zgodbe pri FIA WorldEndurance Championship in kampanje s Fordom GT na IMSA WeatherTech SportsCar Championship, razvili ekipi Ford Performance in Multimatic. S 3,5-litrskim motorjem EcoBoost in močjo 515 kW (700 konjskimi močmi), z dirkalno aerodinamiko in upravljanjem, usmerjenim na tekmovanja, je Ford GT Mk II zasnovan neodvisno od dirkaških pravil, predpisov in omejitev.
»GT Mk II izkazuje poln potencial Forda GT brez kakršnihkoli umetnih omejitev zmogljivosti, ki jih narekujejo organi za nadzor tekmovanj,« je povedal Hau Thai-Tang, vodja Fordovega produktnega razvoja in nabave. »To je najboljši način, na katerega lahko kupec avtomobila začuti vožnjo z zmagovalnim dirkalnikom na dirki po Le Mansu. Občutek, ko prečkate ciljno črto v dirkalniku Ford GT, je nepopisljiv.«
Ford GT Mk II bo na voljo v omejeni izdaji, naredili bodo le 45 vozil, z začetno priporočeno maloprodajno ceno 1,2 milijonov evrov.
»Resnična zmogljivost GT-jev doslej še ni bila v celoti predstavljena,« je povedal glavni tehnični direktor podjetja Multimatic Larry Holt. »Cestni avtomobili so omejeni s številnimi zahtevami glede homologacije, dirkalni avtomobili pa trpijo zaradi omejitve ravnotežja zmogljivosti. Mk II odgovarja na vprašanje, kako bi avto deloval brez vsakršnih omejitev in odgovor je: spektakularno.«
Najboljše iz obeh svetov
Ford GT Mk II je osredotočen na aerodinamične in motorne izboljšave ter deli ključne značilnosti tako s cestnim superšportnikom GT, kot tudi z dirkalnikom GT. Kar nekaj njegovih komponent se je odlično izkazalo na najzahtevnejših svetovnih vzdržljivostnih dirkah.
Velik spojler presega tisto, kar ponuja dirkalni Ford GT v smislu zadnje sile. Povsem nov sprednji razdelilnik in difuzor sprednjih dirkalnih stebrov sta vključena skupaj z novimi rešetkami in potopnimi letali, ki pomagajo uravnovesiti dodatno zadnjo potisno silo.
Te agresivne aerodinamične spremembe omogočajo GT Mk II, da ustvari več kot 400 odstotkov več zadnje potisne sile kot Ford GT, medtem ko fiksni aerodinamični elementi skupaj z vzmetenjem in dirkalnimi pnevmatikami Michelin Pilot Sport omogočajo, da avto potegne več kot 2 g stranskega oprijema.
GT Mk II je tudi lažji in okretnejši. Prilagodljiva vozna višina in načini vožnje so bili odpravljeni, kar zagotavlja prihranek pri teži za več kot 90 kg, medtem ko 5-stezni nastavljivi amortizerji DSSV delujejo z znižano in fiksno višino vožnje, kar izboljša vodljivost in ohranja Mk II aerodinamično kar najbolj učinkovitega.
Fordov superšportnik je opremljen s 3,5-litrskim EcoBoost motorjem, ki poganja tako dirkalno, kot tudi cestno različico Forda GT, a ker Mk II ni omejen z dirkalnimi pravili, lahko ustvari kar 147 kW moči (200 konjskih moči) več kot dirkalna različica, zato je model Mk II najmočnejša različica Forda GT. 3,5-litski EcoBoost je združen z enako sedem-stopenjsko dvojno sklopko, kot jo ima Ford GT, ki pa je posebej prilagojena.
Da bi povečali vzdržljivost motorja, Ford GT Mk II vsebuje inovativno tehnologijo hlajenja, vključno z visoko zmogljivim hladilnikom zraka, s tehnologijo vodnega pršenja. Slednje se aktivira samodejno, ko avto doseže visoke temperature in ga hladi z uporabo atomizirane vode iz hladilnika zraka, kar omogoča, da Ford GT Km II ohranja stalno raven moči pri visokih temperaturah.
Za dovajanje zraka pomožnemu motorju, sklopki in prenosnemu hladilniku smo strehi Mk II dodali strešne nosilce, ki spominjajo na dovodnike zraka pri dirkalnih avtomobilih, kar mu omogoča optimalno hlajenje za najbolj naporne dirkaške podvige.
Povečana moč motorja je povezana tudi z izboljšano močjo zaustavljanja. Mk II je opremljen z zavorno zmogljivostjo, ki presega zmogljivost dirkalnika Forda GT, z uporabo ogljiko-keramičnih zavor, vključno s 15,5-palčnimi (39 cm) sprednjimi in 14,1-palčnimi (36 cm) zadnjimi zavorami podjetja Brembo. Edinstvena kovana aluminijasta 19-palčna (48 cm) platišča pokrivajo masivne zavore z Michelinovimi pnevmatikami Michelin Pilot Sport GT.
Sprednja platišča in pokrov motorja Mk II sta podobna cestni različici, vključno z značilnimi sodobnimi dnevnimi žarometi Forda GT.
Spremembe notranjosti vključujejo prilagojen dirkalni sedež Sparco s šest-točkovnim dirkalnim pasom in opcijskim potniškim sedežem. Za zbiranje informacij o vozilu, ki so bistvenega pomena za dirkalnik, je dodan sistem MoTeC, ki služi tudi kot zaslon za zadnjo kamero.