Ford bo tako lahko za svoje električne osebne avtomobile uporabljal Volkswagnovo platformo MEB, na kateri je nastal novi ID.3. Volkswagen bo Fordu v šestih letih zagotovil 600 tisoč kosov te platforme, na kateri bo nastal vsaj en (verjetno pa dva) Fordov popolnoma električni osebni avto, namenjen prodaji na evropskem trgu, ki bo na ceste zapeljal leta 2023.
VW je v razvoj platforme vložil že šest milijard evrov (v razvoj posameznih modelov na njej pa bo vsaj še enkrat toliko), na njej pa bo v naslednjem desetletju nastala kopica električnih modelov vseh znamk koncerna: VW, Audi, Škoda in Seat. Načrtovana prodaja vseh modelov teh znamk, nastalih na platformi MED, je kar 15 milijonov vozil v naslednjem (dobrem) desetletju.
Tudi pri Fordu bodo v električna vozila vložili veliko: slabih 10 milijard, in lep delež tega bo odpadel ne le na sodelovanje z VW na področju platforme MEB, ampak tudi na razvoj in nakup ostalih tehnologi. Tako je Ford v podjetje ARGO AI, ki razvija tehnologije za avtonomno vožnjo, že vložil veliko denarja, sedaj pa bo delež v podjetju, katerega vrednost je trenutno ocenjena na slabih 6 milijard evrov, kupil tudi VW.
Proizvajalca bosta sodelovala tudi na področju dostavnikov: leta 2022 bodo na ceste zapeljali prvi modeli, ki bodo razviti skupaj, najprej pick-upi, potem še kombiji.
Vir: Avto-Magazin.si