Ford je razkril prve slike modela Ford Puma – s športnimi terenci navdihnjenega ‘crossoverja’, ki združuje osupljivo oblikovano zunanjost, največ prostora za prtljago v tem razredu in 48-voltno ‘blago’ hibridno tehnologijo pogonskega sklopa.
Pumo bodo začeli prodajati konec tega leta, izdelovali pa jo bodo v Fordovem obratu v romunskem mestu Craiova, v katerega je Ford za odlično izdelavo in izjemno kakovost od leta 2008 vložil skoraj 1,5 milijarde evrov.
“Z inovativno zasnovo in zapeljivim oblikovanjem bo Puma po našem mnenju resnično pritegnila kupce kompaktnih avtomobilov v Evropi. Če si želite avto, za katerim se bodo v petek zvečer obračale glave, v soboto pa bo pogoltnil kartone z zloženim pohištvom pred znano trgovino, ste ga našli,” je povedal Stuart Rowley, predsednik Forda Evropa. “Naredili smo vse, da bi našim strankam zagotovili prilagodljivost, ki jo želijo, ter jim z naprednim oblikovanjem omogočili voziti najlepši avto, kar so jih kdaj imeli.”
Prva slika Forda Pume kaže izrazite oblikovne poteze vključno s samosvojimi visoko nameščenimi žarometi ter športnimi, zapeljivimi in aerodinamičnimi linijami ob proporcih kompaktnega ‘crossoverja’, ki dopolnjujejo višji odmik od tal za samozavestno vozno izkušnjo, in s 456 litri največjo prostornino za prevoz prtljage brez sklepanja kompromisov.
Po obsežnih pogovorih z uporabniki so pri Fordu razvili prilagodljiv prostor za prtljago, ki dosega in presega pričakovanja, saj inovativna rešitev za shranjevanje v zadnjem delu Pume zagotavlja globok in vsestranski prostor, v katerem je možno v pokončnem položaju udobno odložiti dve torbi za golf.
Fordova tehnologija EcoBoost Hybrid bo omogočila optimalno učinkovito porabo goriva Pume in zagotovila odzivno zmogljivost z močjo do 155 KM. Vgrajeni integrirani zaganjalnik/generator, ki ga poganja jermen (BISG), omogoča zajem sicer izgubljene energije med zaviranjem in vožnjo s potisnim hodom ter njeno shranjevanje za polnjenje 48-voltnega litij-ionskega zračno hlajenega paketa baterij.
BISG deluje tudi kot motor in je brezhibno povezan s trivaljnim 1,0-litrskim motorjem z notranjim zgorevanjem EcoBoost, ki ga odlikuje nizko trenje, s shranjeno energijo pa zagotavlja dodatni navor – kar zmanjša obseg dela bencinskega motorja za kar največji prihranek goriva in poveča skupni navor pogonskega sklopa za optimalno zmogljivost.
Puma se pridružuje Fordovi rastoči evropski paleti športnih terencev in ‘crossoverjev’ po navdihu SUV-jev, med katerimi so tudi Fiesta Active, Focus Active, EcoSport, Kuga, Edge in povsem novi priključni hibrid Explorer – prvič predstavljen včeraj na Fordovem posebnem dogodku ‘Go Further’.
Več kot vsako peto v Evropi prodano Fordovo vozilo je SUV in leta 2018 se je prodaja tega tipa vozil povečala za več kot 19 odstotkov.